960 executive bij Zaltbommel. Wie bent u?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael Oud schreef : John, als je de aard van mn opmerking niet doorhebt, dan ben je niet echt pienter.
Misschien heb je gewoon John gezien. Je onthulling over de parkeerplaats "iets kopen" kan mensen dwingen bijzondere sprongen te maken.
Dan ook nog homo roepen...dat is gewoon niet disc-reet.
Nu is dit allemaal onzin, maar ook ik ben fel tegen momentregistraties op een forum. En scootmobielgebruikers in winkels, daar heb ik ook een hekel aan, ik rijd toch ook niet met mijn auto naar binnen? Maar dat heeft er allemaal niets mee te maken.
Terug naar het topic : bevalt het, een uitlaat onder je auto?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bahbah en dan al die idiote en paniekerige reacties weer allemaal. Lekker volwassen allemaal hoor.
Als ik voortaan een auto zie, hou ik me bek wel... Want het heeft totaal geen zin, zo te lezen.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kom op kinderen hetero of homo of transexueel verenigt u maar dan liever niet op een donkere parkeerplaats....
Dtic is the shit
Peter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus, beter lid af van forum dan vereniging ?
Mensen tussen elke groep mensen is wel Es' wat kom op zeg.
Relax, leef zo als onze auto's bedoeld zijn. Veilig en prettig op weg
Of elke bocht met wheelspin
Tja voegt ook nie perse wat toe.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat die niet hier zijn
Ik zwaai altijd!
Meestal rij ik wat harder dan de gemiddelde 940 en dan wil ik nog wel eens met licht knipperen.
En Rob als ik je eens tegenkom zwaai ik wel met 2 handen hoor, helpt dat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Soms k knipper ik wel eens met mn mistlampen ofzo ja, of steek even mn wijsvinger op, maar 99% geeft geen krimp. Ik heb er meer succes mee bij de 850/V70 jongens (daar rijd over het algemeen ook wat 'moderner' volk inChilm schreef : ik wordt meestal teleurgesteld, als ik een andere 945 zie probeer ik altijd oogcontact te krijgen en denk ik ja ja ja .... maar meestal niets noppes nada.Of men kijkt niet op of om of het zijn vrouwen (heeeeel veel) die er in rijden en die letten daar sowieso niet op (meestal, ik zal voorzichtig zijn).Voel me dan vaak ook een beetje "lullig" omdat ik wel altijd mijn duim opsteek.Ach ja... iedereen wil ergens bij horen, snik...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik haal vaak auto's in met een prancing horse badge, is heel vervelend dat je dan steeds verliest rofl.Tombo schreef : Als ik ze dan inhaal en ze zien de prancing moose badge, wilt dat soms resulteren in een sprintje
altijd leuk om met 2 vlotte bakstenen ff te trappen