Bullbar opgehaald en gemonteerd
- V700 register
- Nieuw lid
-
even weten wat de verzekering heeft gezegd?BartD schreef : @Arjan,
En dan kom je waarschijnlijk, zoals zo vaak bij verzekeraars, op een oeverloze discussie uit.
Wat ik lees is dat een auto van voor 2009 geen EU goedkeuringbewijs nodig heeft.En wie zegt dat het letsel door de gemonteerde verstralers van een derde ook niet "ander" letsel veroorzaakt?
Ik zal het bij de verzekeraar zelf eens navragen, wat zij zeggen.
Wat betreft de "verzekeraars"(lees boeven) ik ben jaren geleden, ik had net mijn eerste auto, een VW polo van achter aangereden. Ik stond stil om links af te slaan, moest rechtdoor gaand verkeer voor laten gaan. Forse schade, net niet totall loss. (auto was nieuw). De verzekeraar had toen in zijn "onderzoek" serieus in twijfel getrokken of ik wel mijn richtingaanwijzer aan had staan. m.a.w. was het ook niet een beetje mijn schuld? En nee ik stond ook niet plots op de rem, stond al enige tijd stil, daar een rits wielrenners en daarachter bijbehorende auto's rechtdoor gingen.
John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
stel je vraag schriftelijk aan de verzekeraar.Vermeld in de brief het type en de leeftijd van je auto en het feit dat het een zelfgemaakte bullbar is. Als je dan een goedkeuring krijgt van de verzekeraar : heeeeel goed bewaren dat papiertje.
groet en succes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Want, jou verzekeraar zal er onder uit proberen te komen mogelijk, maar kan ook zijn dat een andere verzekeraar, van de zwakkere deelnemer jou persoonlijk aansprakelijk stelt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
De tegenpartij , sowieso op dat moment verzekerd van uitkering, gaat san niet nog een procedure beginnen met duidelijke verliesmogelijkheid.
Belangrijk blijft dat Bart een schriftelijke acceptatie heeft van zIjn bullbar.
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als Bart problemen krijgt dan gaat het alleen maar om hem.
Regel het goed Bart dan sta je altijd sterk.
Het gaat er om wat de regels zijn want daar wordt je mee om de oren geslagen als het er opaan komt.
Ik hoop dat het mag, want ik denk dat er dan meer volgen.
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ja er mag zoveel niet, En ook al ik rijd reedsl 18 jaar schadevrij, wat als. . . zoals terecht opgemerkt het gaat erom als er wel een keer stront aan de knikker zit. Of zoals de americanen het zo mooi zeggen; when the shit hits the fan.
Voorlopig laat ik hem ook zitten maar zal zeker komend weekend een brief schrijven.uiteraard houd ik jullie op de hoogte.