klapband
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar het IS toch ook een oude auto? Alleen is het een oude auto die rijdt. En dat is zelfs bij Toyota een zeldzaamheid.A_A schreef : Maar baal denk ik nog het meeste van die toyota rijder, met, zo'n oude auto als u heeft.
Dus snappen ze dat niet. Moet je voor de gein ook even je KM stand er bij zeggen. Hij heeft pas 460.000 km er op zitten, zoiets.
Dan houdt het vanzelf op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet ook dat als er een deuk in mijn motor kap gekomen was mijn auto financieel total loss geweest was.
Dagwaarde tegen over nieuwe motor kap.
Maar dan nog, hoeven ze het niet zo hard te zeggen dat m'n grijze vriendje het ook hoort
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mwa, denk niet dat het een zeldzaamheid is van Toyota hoorJeroen schreef :
Maar het IS toch ook een oude auto? Alleen is het een oude auto die rijdt. En dat is zelfs bij Toyota een zeldzaamheid.A_A schreef : Maar baal denk ik nog het meeste van die toyota rijder, met, zo'n oude auto als u heeft.
Dus snappen ze dat niet. Moet je voor de gein ook even je KM stand er bij zeggen. Hij heeft pas 460.000 km er op zitten, zoiets.
Dan houdt het vanzelf op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tombo schreef :
Mwa, denk niet dat het een zeldzaamheid is van Toyota hoorJeroen schreef :
Dan houdt het vanzelf op.ik denk dat er meer oude Toyota's rond rijden dan Volvo's
Alleen niet in Europa
De connectie die een Priepmus rijder daarmee heeft, over het algemeen, is gok ik niet zo groot
Ik bedoel, dan kan je een Peugeot 504 ook onverwoestbaar noemen. Maar of dat dan voor de Nederlandse Peu's geldt?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het gaat dus ff goed. (langer dan een VAG iig, om over frans of Italiaans spul of Koreaanse zooi maar te zwijgen) maar dan is het ook opeens over en uit,
Hier in NL dan.
In mijn beleving zijn er maar 2 merken die het echt goed kunnen, veel kilometers maken.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Al met al is een resevewiel bij je hebben dus altijd goedkoper!volvo 960r schreef : Lekke band was op een bedrijventerrein.Dan is er geen spoed bij, en word je gewoon op de wachtlijst gezet.Laten wegslepen kost een godsvermogen.Dat is de rede dat veel Oostblokkers ( met eigen trailer ) hun banden zelf verwisselen langs de kant van de weg.Een service wagen laten komen + band wissel ( gaat altijd een dure Michelin onder uiteraard ).. kost 1000,- euro !!! ( 2,5 jaar gelden gehad ).
-wachten op een industrie terrein is net zo duur als wachten langs de snelweg (als je tenminste niet weggesleept wordt....)
-die Oostblokkers letten op de kleintjes, dus zelf wieltje wisselen.
Wat is daar trouwens mis mee, als je chaufeur bent.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onzin. Dat ligt dan aan de mensen zelf, maar zeker _niet_ aan de autoJeroen schreef : Ik hoor die toyo en nissanrijders altijd piepen "na 2 ton moest ik wel 500 euro uitgeven bij de dealer omdat er dingetjes versleten waren. Dat is hij niet meer waard dus heb ik maar een nieuwe gekocht. en de oude is naar de sloop"
Het gaat dus ff goed. (langer dan een VAG iig, om over frans of Italiaans spul of Koreaanse zooi maar te zwijgen) maar dan is het ook opeens over en uit,
Hier in NL dan.
In mijn beleving zijn er maar 2 merken die het echt goed kunnen, veel kilometers maken.
Ik denk dat er in een Volvo gewoon andere soort mensen rijden (en daar bedoel ik niks negatiefs mee). Als ik een ton in een auto heb gereden, wil ik wel eens wat anders. Ik vind mijn 940 echt top rijden, maar ik denk niet dat ik 'm over 3 jaar nog heb