klapband

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2013 09:43 #1380499 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Metalen plaat opmaat laten maken.Dit word ook gedaan bij de 960 II van mijn ouders.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2013 10:10 #1380504 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic is toch ook zo?

A_A schreef : Maar baal denk ik nog het meeste van die toyota rijder, met, zo'n oude auto als u heeft.

Maar het IS toch ook een oude auto? Alleen is het een oude auto die rijdt. En dat is zelfs bij Toyota een zeldzaamheid.
Dus snappen ze dat niet. Moet je voor de gein ook even je KM stand er bij zeggen. Hij heeft pas 460.000 km er op zitten, zoiets.
Dan houdt het vanzelf op. :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2013 10:12 #1380505 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt   Ik weet ook dat als
Klopt

Ik weet ook dat als er een deuk in mijn motor kap gekomen was mijn auto financieel total loss geweest was.
Dagwaarde tegen over nieuwe motor kap.
Maar dan nog, hoeven ze het niet zo hard te zeggen dat m'n grijze vriendje het ook hoort :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2013 11:12 #1380509 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toyota

Jeroen schreef :

A_A schreef : Maar baal denk ik nog het meeste van die toyota rijder, met, zo'n oude auto als u heeft.

Maar het IS toch ook een oude auto? Alleen is het een oude auto die rijdt. En dat is zelfs bij Toyota een zeldzaamheid.
Dus snappen ze dat niet. Moet je voor de gein ook even je KM stand er bij zeggen. Hij heeft pas 460.000 km er op zitten, zoiets.

Mwa, denk niet dat het een zeldzaamheid is van Toyota hoor ;) ik denk dat er meer oude Toyota's rond rijden dan Volvo's :P Alleen niet in Europa

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2013 13:28 #1380513 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic batterijen

Tombo schreef :

Jeroen schreef :

Mwa, denk niet dat het een zeldzaamheid is van Toyota hoor ;) ik denk dat er meer oude Toyota's rond rijden dan Volvo's :P Alleen niet in Europa

:P Maar wat hier rondrijdt aan benzinebatterijen heeft niks met die 3dewereld hi-luxen of landcruisers te maken.
De connectie die een Priepmus rijder daarmee heeft, over het algemeen, is gok ik niet zo groot
Ik bedoel, dan kan je een Peugeot 504 ook onverwoestbaar noemen. Maar of dat dan voor de Nederlandse Peu's geldt?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2013 14:02 #1380516 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Middenklassers
Ik bedoel ook niet alleen die Toyota's, maar wat te denken van de Corolla's, Carina's, Starlets? Mijn oude Starlet is ook gexporteerd, zelfde geld ook voor mijn vorige auto, Mazda 626. Die rijdt nu ook ergens in het noorden van Afrika rond (wat ik begreep van de opkoper rijdt 'ie nu in Libië :P)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2013 15:55 #1380524 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic piepers
Ik hoor die toyo en nissanrijders altijd piepen "na 2 ton moest ik wel 500 euro uitgeven bij de dealer omdat er dingetjes versleten waren. Dat is hij niet meer waard dus heb ik maar een nieuwe gekocht. en de oude is naar de sloop"
Het gaat dus ff goed. (langer dan een VAG iig, om over frans of Italiaans spul of Koreaanse zooi maar te zwijgen) maar dan is het ook opeens over en uit,
Hier in NL dan.
In mijn beleving zijn er maar 2 merken die het echt goed kunnen, veel kilometers maken.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2013 19:03 #1380532 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Resevewiel

volvo 960r schreef : Lekke band was op een bedrijventerrein.Dan is er geen spoed bij, en word je gewoon op de wachtlijst gezet.Laten wegslepen kost een godsvermogen.Dat is de rede dat veel Oostblokkers ( met eigen trailer ) hun banden zelf verwisselen langs de kant van de weg.Een service wagen laten komen + band wissel ( gaat altijd een dure Michelin onder uiteraard ).. kost 1000,- euro !!! ( 2,5 jaar gelden gehad ).

Al met al is een resevewiel bij je hebben dus altijd goedkoper!
-wachten op een industrie terrein is net zo duur als wachten langs de snelweg (als je tenminste niet weggesleept wordt....)
-die Oostblokkers letten op de kleintjes, dus zelf wieltje wisselen.
Wat is daar trouwens mis mee, als je chaufeur bent.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2013 19:26 #1380536 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Als het aanmij lag zou ik het ook gewoon zelf doen ( mits ik een wiel bij me zou hebben ).Daar lig ik niet wakker van.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2013 19:31 #1380539 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo

Jeroen schreef : Ik hoor die toyo en nissanrijders altijd piepen "na 2 ton moest ik wel 500 euro uitgeven bij de dealer omdat er dingetjes versleten waren. Dat is hij niet meer waard dus heb ik maar een nieuwe gekocht. en de oude is naar de sloop"
Het gaat dus ff goed. (langer dan een VAG iig, om over frans of Italiaans spul of Koreaanse zooi maar te zwijgen) maar dan is het ook opeens over en uit,
Hier in NL dan.
In mijn beleving zijn er maar 2 merken die het echt goed kunnen, veel kilometers maken.

Onzin. Dat ligt dan aan de mensen zelf, maar zeker _niet_ aan de auto
Ik denk dat er in een Volvo gewoon andere soort mensen rijden (en daar bedoel ik niks negatiefs mee). Als ik een ton in een auto heb gereden, wil ik wel eens wat anders. Ik vind mijn 940 echt top rijden, maar ik denk niet dat ik 'm over 3 jaar nog heb ;) zeg nou zelf, echt modern en hip is een 7/9-serie niet

Moderators: Jerry Stam