Nuttig dagje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2013 08:26 #1379063
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Al mijn...
Opmerkingen zijn gemaakt om vriend Ries een beetje te pesten.
Gelijk heeft hij, ik ben zelf vrees ik van het type die niet eens een steek sleutel herkent bij wijze van spreken.
Gelukkig heb ik ook de mogelijkheid en middelen om dit niet te hoeven.
Mijn vader zei altijd, je moet doen waar je goed in bent, en bij mij is dit helaas niet sleutelen aan een auto.
Gr.
Ton
Gelijk heeft hij, ik ben zelf vrees ik van het type die niet eens een steek sleutel herkent bij wijze van spreken.
Gelukkig heb ik ook de mogelijkheid en middelen om dit niet te hoeven.
Mijn vader zei altijd, je moet doen waar je goed in bent, en bij mij is dit helaas niet sleutelen aan een auto.
Gr.
Ton
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2013 09:19 #1379068
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ Ton, ging ik van uit al
@ Ton, ging ik van uit al hoor 
Maar zo af en toe, zou ik best een volvo 940 erbij willen die volledig garage onderhouden is en wordt. Die om de 15000 km oid door de garagehouder persoonlijk opgehaald wordt voor een beurt enzo.
en dan sleutelen aan mijn 944 op momenten dat het beter weer is.
of inderdaad vloerverwarming onder de carport
Maar, zojuist contact gehad met een docent auto techniek nivo 1, waar altijd een plek vrij is om dingen te doen die binnen een dag klaar zijn.
Nu nog even kijken dat ik hier alles op automatisch kan zetten en ik er 4 uur tussen uit kan
Maar zo af en toe, zou ik best een volvo 940 erbij willen die volledig garage onderhouden is en wordt. Die om de 15000 km oid door de garagehouder persoonlijk opgehaald wordt voor een beurt enzo.
en dan sleutelen aan mijn 944 op momenten dat het beter weer is.
of inderdaad vloerverwarming onder de carport
Maar, zojuist contact gehad met een docent auto techniek nivo 1, waar altijd een plek vrij is om dingen te doen die binnen een dag klaar zijn.
Nu nog even kijken dat ik hier alles op automatisch kan zetten en ik er 4 uur tussen uit kan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-01-2013 12:49 #1379084
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kou
Vorige week een lekke schokdemper vervangen in de kou. Zo eentje met zo'n hulpveer er omheen, dus flink prutsen om die er tussenuit en weer in te krijgen. Ik had een emmer warm water naast me klaar staan om af en toe de handen weer in op te warmen. Viel me al met al niet tegen!
Moderators: Jerry Stam