ex-staatsauto tekoop
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2012 12:10 #1375457
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PAarden?
'k weet niet, als ik de tarieven van vee artsen zie denk ik dat een paard misschien minder snel storing heeft, maar dat je dan wel vrij snel in de kosten komt.
Beetje doe het zelf is er dan niet bij
Beetje doe het zelf is er dan niet bij
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2012 13:12 #1375452
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gestopt met lachen
Ik ben gestopt met lachen in 1989 tegen mensen die een opel kadett een goeie auto noemden.
Het werd te pijnlijk..
Maar je hebt wel humor
Het werd te pijnlijk..
Maar je hebt wel humor
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2012 13:37 #1375459
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mijjeu
Om over de milieuoverlast nog maar te zwijgen...
scienceblogs.com/mikethemadbiologist/200...ution-to-the-manure/
One commentator predicted that by 1930 horse manure would reach the level of Manhattan’s third-story windows. New York’s troubles were not New York’s alone; in 1894, the Times of London forecast that by the middle of the following century every street in the city would be buried under nine feet of manure. It was understood that flies were a transmission vector for disease, and a public-health crisis seemed imminent….
www.newyorker.com/arts/critics/books/200...bert?currentPage=all
kom daar maar eens om bij auto's.
En heb je wel eens een paard geroken?
Pislucht vermengd met Poep.
Veel smeriger kan bijna niet.
Doe mij maar de lucht van warm asfalt, of kerosine
scienceblogs.com/mikethemadbiologist/200...ution-to-the-manure/
One commentator predicted that by 1930 horse manure would reach the level of Manhattan’s third-story windows. New York’s troubles were not New York’s alone; in 1894, the Times of London forecast that by the middle of the following century every street in the city would be buried under nine feet of manure. It was understood that flies were a transmission vector for disease, and a public-health crisis seemed imminent….
www.newyorker.com/arts/critics/books/200...bert?currentPage=all
kom daar maar eens om bij auto's.
En heb je wel eens een paard geroken?
Pislucht vermengd met Poep.
Veel smeriger kan bijna niet.
Doe mij maar de lucht van warm asfalt, of kerosine
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2012 13:46 #1375460
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetje verder off topic dan,
@ A_A Beetje verder off topic dan, maar heb je de tarieven van een veearts al eens vergelijken met die van een gemiddeld garagebedrijf? Voor de tarieven van een veearts komt de gemiddelde garagist z`n bed niet meer uit hoor
@Jeroen, het is duidelijk dat jij nog nooit aan een paard geroken hebt, of bij extreem smerige paardenhouders komt.
@Jeroen, het is duidelijk dat jij nog nooit aan een paard geroken hebt, of bij extreem smerige paardenhouders komt.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-12-2012 23:41 #1375479
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic jhah
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-12-2012 01:25 #1375484
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nuub
Hallo Volvisti
Een Volvo kun je lange tijd laten staan, daarna starten en hij loopt. Dat gaat je met een paard niet lukken. Ik heb trouwens lang gedacht dat ik met paarden niks had, vanwege de typische geur. Maar bijna anderhalf jaar "kinderboerderij" opsnuiven heeft daar wel verandering in gebracht. Al heb ik nog nooit zonder begeleiding op een paard gezeten. En is het omdoen van een halster (bij een daarvoor geschikt dier) nog steeds een hele onderneming.
Wie trouwens vindt dat een paard stinkt, die met maar eens een ongecastreerde Nubisch bok gaan besnuffelen. En als je weet waarom ie zo stinkt, schudt je je nog eens. Na castratie is dat overigens voorbij. Maar als je weet waarom ie van te voren zo stinkt, is dat geen verrassing.
groetjes
Mathy
Een Volvo kun je lange tijd laten staan, daarna starten en hij loopt. Dat gaat je met een paard niet lukken. Ik heb trouwens lang gedacht dat ik met paarden niks had, vanwege de typische geur. Maar bijna anderhalf jaar "kinderboerderij" opsnuiven heeft daar wel verandering in gebracht. Al heb ik nog nooit zonder begeleiding op een paard gezeten. En is het omdoen van een halster (bij een daarvoor geschikt dier) nog steeds een hele onderneming.
Wie trouwens vindt dat een paard stinkt, die met maar eens een ongecastreerde Nubisch bok gaan besnuffelen. En als je weet waarom ie zo stinkt, schudt je je nog eens. Na castratie is dat overigens voorbij. Maar als je weet waarom ie van te voren zo stinkt, is dat geen verrassing.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-12-2012 03:10 #1375488
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic allemaal leuk en aardig
en ik heb tot 10 geteld, goed he ?
Moderators: Jerry Stam