ex-staatsauto tekoop
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ah, ik ben 2,5 jaar geleden afgestudeerd in Arnhem, gewoon normale luxewagentechniekJeroen schreef :
nou vooruit, over luxe kentekenplaten mag je het nog net wel hebben.Michael Oud schreef : Over wagen gesproken: Waag het niet offtopic te gaan in dit topic! Zo ontopic als nu zie je het zelden!
Ik dacht ook vroeger dat vrachtwagenchauffeurs niet in een gewone auto mochten rijden. Want die gingen met de luxewagen naar huis zeiden ze. Auto met chauffeur dus.
conclusie: Die mogen niet in een auto rijden, alleen in een vrachtwagen.
(of was het nou OP een vrachtwagen?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
JIJ mag dat zeggen....Michael Oud schreef : Wij rijden op een vrachtwagen Jeroen!
Overigens zeg ík niets geks, als ik zeg dat ik met de luxewagen naar huis ga.
Maar als mensen dan in een kingkong calimero of een opel kadett aankomen, dan begrijp ik dat ze een ander gevoel wat "luxe" is hebben.
Je zit droog, zoiets.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je kunt wel merken, dat jij voor oorsprong niet uit het Bourgondische Brabant komt. Een Bourgondiër weet, dat er verschil zit tussen taart en gebak.Jeroen schreef : Het is denk ik hetzelfde als het verschil tussen taart en gebak
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar als ex-directiechauffeur kwam ik in het haagse regelmatig collega's tegen die voor de overheid reden en een aantal zaken hadden die auto's toch zeker gemeen met elkaar ook de Volvo's die er reden;
Allemaal hadden zij airco en automaat(ook 15 jaar geleden)en bijna zonder uitzondering werden er beste hoeveelheden kilometers met de wagens gereden,uitzondering waren de wagens van de ambassades en de gemeentes(burgemeesters),daar vond je wel eens lage km-standen terug.De meeste directiewagens van de overheid reden toch wel 40-50dkm per jaar en gingen meestal 4 tot 5 jaar mee.
Deze 940 ontbeert beide vormen van luxe en dat roept toch vraagtekens bij mij op?????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die jongens doen hun best om een boterham te verdienen.
Waarschijnlijk komen ze uit de taxibranche. Het is niet heel gelikt, maar daarom des te leuker voor ons.
Knulligheid heeft ook zo z'n charme. Het is in ieder geval geen heel grote oplichting wat ze doen.
Het is meer man bijt hond.
Waarom ze met gele platen mogen rijden is voor mij ook een raadsel trouwens.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik hou wel van die ouwerwetse woorden/gezegdes/uitdrukkingen.
Bij mij zit de kachel in de radio; = een beeldscherm in de midden console, voor de clima, navi, telefoon, dode hoek, enz enz
Spreken van je "las-karretje", terwijl je met een high-tech pulse inverter aan komt...............
Een ISO-gecertificeerd bedrijf; wij zij tegenwoordig een geïsoleerd bedrijf.............vandaar...dus
- V700 register
- Nieuw lid
-
verder is het luxewagengedoe ook iets van boeren (zoals iemand al aangeeft met luxepaarden en werkpaarden) en andere werklui en zo ook grootgrondbezitters (denk aan een laro voor in de wei en een RR voor op de weg)
maar goed. ik noem "munne waogen" graag een luxewagen, ik maak geen onderscheid tussen taart en gebak (ik eet het gewoon allebei lekker op) en meer van dat soort fratsen
- V700 register
- Nieuw lid
-