Forum transport van Jan-Geert richting Roosendaal
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2012 14:25 #1374235
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Never mind
.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2012 14:39 #1374238
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heel dom natuurlijk
maar toen ik gisteren naar Bunde reed was het al knap donker. Het viel me op dat ik weinig licht had, nog minder dan normaal.
Omdat ik weer wat benzine moest hebben om te kunnen starten even getankt bij het tankstation. Stond de bekende spons/wisser combinatie en de boel weer even schoongemaakt. Had ik de afgelopen twee of drie weken niet gedaan (ook maar weinig gereden).
Wat een verschil!
Ga dus maar een emmer met anti-vries en water vullen en zo'n geval halen. Houden we de ramen ook langer schoon.
Ik ga nu proberen ergens een tefa-l of nano coating te vinden die het glaswerk langer schoon houdt. Heeft iemand zoiets en daar echt opvallende resultaten mee gehaald?
Veel licht toegewenst!
JohnPeter
Omdat ik weer wat benzine moest hebben om te kunnen starten even getankt bij het tankstation. Stond de bekende spons/wisser combinatie en de boel weer even schoongemaakt. Had ik de afgelopen twee of drie weken niet gedaan (ook maar weinig gereden).
Wat een verschil!
Ga dus maar een emmer met anti-vries en water vullen en zo'n geval halen. Houden we de ramen ook langer schoon.
Ik ga nu proberen ergens een tefa-l of nano coating te vinden die het glaswerk langer schoon houdt. Heeft iemand zoiets en daar echt opvallende resultaten mee gehaald?
Veel licht toegewenst!
JohnPeter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2012 18:45 #1374265
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Trecht
Utrecht is binnenkort wel weer de bestemming om het koffie dinges apparaat op het dijkje aktief en fit te houden dus dat is een mogelijkheid! hoor het wel als dat een goed idee is!
Tom.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-11-2012 22:29 #1374287
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is...
Een heel strak plan Tom.
Bedankt vast.
Gr.
Ton
Bedankt vast.
Gr.
Ton
Moderators: Jerry Stam