Forum transport van Jan-Geert richting Roosendaal
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wie kan deze spullen (2xkoplamp en knippers) deze kant op krijgen.
Regio Utrecht zou ook goed zijn, kan ik ze daar eventueel op (laten) halen.
Hoor graag.
Gr.
Ton
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Een pakje tot 10 kilogram kost € 6,75. Maximaal 100 x 50 x 50 cm³.
groetjes
Mathy
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Per DHL kost het Euro 5,50 (max. 80 x 40 cm, max 10 kg)Voor website, klik <a href=" dhlforyou.nl/Documents/tarieven-DHLFORYOU-nl-OKTOBER2012.png ">hierMathy schreef : Hallo Volvisti
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dan maar hopen dat het onbeschadigd overkomt. Wel heel goed inpakken.<a href="/node/35396"></a>ECS schreef :
Per DHL kost het Euro 5,50 (max. 80 x 40 cm, max 10 kg)Voor website, klik <a href=" dhlforyou.nl/Documents/tarieven-DHLFORYOU-nl-OKTOBER2012.png ">hierMathy schreef : Hallo Volvisti
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met DHL niet, maar wel met Post NL. Koplampen heel goed ingepakt, hebben het voor elkaar gekregen dat de koplampglazen gebroken zijn. Heb toen gereclameerd en ze zeiden moet je het maar verzekerd versturen.<a href="/node/35396"></a>EndlessQuest schreef : Oh ja, is dat zo Henk? Ik heb nog geen ervaring met DHL for you, maar wilde er binnenkort wat mee gaan versturen. Heb je er veel negatieve ervaringen mee?
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Werk al een aantal jaren met DHL4you en ik verstuur bijna wekelijks met DHL4you, heb er geen slechte ervaringen mee.Aflevering is doorgaans niet de volgende dag maar binnen 2-3 werkdagen.Je kan ook af laten leveren op een steunpunt zodat de ontvanger het daar zelf kan afhalen.Heel goed inpakken, zoals Henk aangeeft, is bij elke vervoerder van belang.EndlessQuest schreef : Oh ja, is dat zo Henk? Ik heb nog geen ervaring met DHL for you, maar wilde er binnenkort wat mee gaan versturen. Heb je er veel negatieve ervaringen mee?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Twee koplampen is een fors pakket, niet al te licht en knap kwetsbaar. Dus FT is dan geen verkeerd plan, en, club gezien, ook heel passend.
Ik heb begrepen dat sommigen de club meer zien als een verlengstuk voor commerciele partijen, en dat zou jammer zijn.
Het is geen probleem dat er gekocht, verkocht en diensten verleend worden, maar we moeten vooral samen plezier hebben en dus elkaar het licht in de ogen gunnen. Anders gaan straks de meest fanatieke -en zinvolle!- leden de club verlaten, blijft er een verzameling aardige mensen over waar je qua techniek niet aan hebt (kijkt in spiegel), mensen die leven van reparatie van bakstenen en van handelaren.
Helaas heb ik de komende weken geen plannen richting 030 of nog zuidelijker, maar als de gelegenheid zich voordoet zal ik me melden.
Maar wellicht is het voor die tijd al opgelost.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komt vanzelf wel deze kant op via forum transport.
Daar is inderdaad deze mooie club ook voor.
Wellicht via Tom een volgende keer.
Ik heb nog licht op de pekelbak, maar kan wel wat beter.
Heb dus geen haast, komt vanzelf goed.
En klopt, ik zit al bijna 40 jaar in het mooie vak van expediteur/vervoerder, etc.etc.
Gr.
Ton