Mogelijk toch MRB vrij 9-11-2012
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-11-2012 17:07 #1372854
door V700 register
Veel 'goede' oldies zijn duur in aanschaf, wat de 'winst' behoorlijk kan drukken.
Maar voor een leuke prijs zijn ze ook te koop en dan moet er wel wat gekke dingen
gebeuren voordat je duurder uit bent.
Als je je tijd gaat meerekenen, tja dan is een japannertje
via mrktpl snel goedkoper.
Wat betreft het niet objectief rekenen, daar is de overheid een ster in.
Netto zal er mits de MRB regeling komt te vervallen, niet zo gek veel extra in de kas komen.
Voor mij stopt de hobby gewoon, ik knal alles er uit en koop een zuinige zakjappanner.
Vervolgens ga ik meteen minder werken, want mijn lasten worden dan ook een stuk lager.
Ik denk dat voor mij die regeling zelfs wel eens gunstiger zou kunnen gaan uitpakken.
De overheid krijgt van mij dan een stuk minder belasting, btw, accijns.
Beantwoord door V700 register in topic Bijna
Veel 'goede' oldies zijn duur in aanschaf, wat de 'winst' behoorlijk kan drukken.
Maar voor een leuke prijs zijn ze ook te koop en dan moet er wel wat gekke dingen
gebeuren voordat je duurder uit bent.
Als je je tijd gaat meerekenen, tja dan is een japannertje
via mrktpl snel goedkoper.
Wat betreft het niet objectief rekenen, daar is de overheid een ster in.
Netto zal er mits de MRB regeling komt te vervallen, niet zo gek veel extra in de kas komen.
Voor mij stopt de hobby gewoon, ik knal alles er uit en koop een zuinige zakjappanner.
Vervolgens ga ik meteen minder werken, want mijn lasten worden dan ook een stuk lager.
Ik denk dat voor mij die regeling zelfs wel eens gunstiger zou kunnen gaan uitpakken.
De overheid krijgt van mij dan een stuk minder belasting, btw, accijns.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-11-2012 22:08 #1372886
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic och och och och
Wat een gedonder en geregel en geneuzel voor die anderhalve gek die met zijn kromme diesel een voordeeltje heeft, alsof hele volksstammen aan het belastingvrijrijden zijn voor een paar eur, heel den haag staart zich blind op een paar euro's wegenbelasting, ze knipperen een keer met hun ogen en er loopt een paar miljard weg naar naar wat mede eurolanden, nog een een keer knipperen en er floept een paar miljoenjes weg naar allerlei schimmige stichtingen, maar nee we gaan ff wat kruimels op proberen te halen omdat een paar mensen zich ergeren aan hun buurman die die schabberige diesel voor nop rijdt(denken ze) terwijl zij "lekker" gaan shoppen op zaterdag heb jij het vet onder je oksels zitten -
Alleen het nadenken om te regeling te wijzigen is al duurder dan hem 10 jaar in stand houden zoals ie is. Maar goed, daar eten ook weer 2 miljoen ambtenaren van en die rijden misschien ook wel WB vrij...
Alleen het nadenken om te regeling te wijzigen is al duurder dan hem 10 jaar in stand houden zoals ie is. Maar goed, daar eten ook weer 2 miljoen ambtenaren van en die rijden misschien ook wel WB vrij...
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
11-11-2012 04:06 #1372900
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic boete van millieuinspecteur.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2012 10:08 #1372902
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja maar
Die had er toch zeker wel een retrofit roetfilter onder zitten denk ik gesponserd door de overheid hahahahahah.. en reed op aldi olie omdat daar maar de helft van het roet uitkomt na verbranding...
Belastingvrije DTIC is the shit en zo is het maar net..
Belastingvrije DTIC is the shit en zo is het maar net..
Moderators: Jerry Stam