koppakking

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-09-2012 19:12 #1368965 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de service hangt enorm van het bedrijf af...
Ik heb heel goede ervaringen met een Volvo garage in Houthalen-Helchteren. werkelijk SUPER. Doorheen mijn Volvo "carriere" twee garages gehad die mij liever niet zagen aankomen met zo'n "oude" Volvo, de een meer dan de ander. Bij de 1 leek je alleen welkom als er iets van XC achter op de Volvo stond.. Ik ga daar gewoon nooit meer naar toe. Laat ze het lekker uitzoeken.
Oh ja, en een garage (de verkoper nota bene!) had nog nooit van een 780 gehoord. Ik spreek van 1996 dus zo oud was het laatste 780 model nog niet eens. Hoe is dat in hemelsnaam mogelijk??  Die Volvo garage bestaat overigens niet meer 
Gewoon even doorzoeken naar een klantvriendelijke en bulpzame garage dus!
Robert
Nog 1: Ooit was de cilinderkop van mijn 760TD kapot. Gescheurd zei men na diagnose en de kop te hebben gedemonteerd. er moest een gereviseerde kop worden besteld. De verkoper: "En aluminium kan niet gelast worden!". Ik: "aluminium kan je wel lassen". Verkoper weer: "Nee mijnheer, aluminium kan niet gelast worden". Ik: Nou, er staat iemand bij ons in de fabriekshal de hele dag grote aluminium rekken in elkaar te lassen". Toen was het even stil en hij zei: "Oh, wij kunnen het niet". Ik weer: "DAT is wat anders!". Wat een sukkels als garage.... Zoiets kan toch niet... Auto afgeslepen en ben er niet meer geweest en heb bij een andere Volvo garage een gereviseerde kop besteld. PS: de verkoper ging een paar jaar later werken als huizenmakelaar in het dorp. Waar verhaal!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam