toyota's op lpg, iemand verstand van toyota motoren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onverwoestbaar en beresterk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mooie motor, en ik zou niet inzien waarom die niet goed op lpg zou moeten kunnen lopen.
Op dat gebied alleen ervaring met de 1UZ-FE, en die doet het echt geweldig op gas.
Kleppen zelf vervangen kun je doen, maar ik zou eerder de zetels laten vervangen als de boel toch los is.
Als de motor in elkaar zit waarom zou je dan niet gewoon een goede (!) gasinstallatie in laten bouwen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou die vraag is wel beantwoord lijkt me:Jelmar86 schreef : . Als de motor in elkaar zit waarom zou je dan niet gewoon een goede (!) gasinstallatie in laten bouwen.
Rob Hiemstra schreef : Ik mag graag op LPG rondkarren. Alleen die toyota's gaan niet zo best op LPG.Op LPG ben je na 40.000km tot 100.000km door je klepzetels en dus je compressie heen.
Je ziet ze wel eens: <a href=" www.autoweek.nl/autonieuws/8198/toyota-prius-op-lpg "> www.autoweek.nl/autonieuws/8198/toyota-prius-op-lpgJeroen schreef : Ze verliezen hun garantie als je ze op LPG zet. Bijvoorbeeld Avensissen kampen met legio grotere en kleinere problemen. Ga maar eens zoeken.
Maar wie wil er -uit vrije wil- nou in zo'n ding gezien worden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
... De auto al in het bezit was/is.
... Het geen nieuwe auto betreft.
Dus de garantie zou je dan niks mee te maken hebben..
en aygo motortjes vergelijken met een motor uit de UZ reeks van toyota/lexus... Ik zie die vergelijking niet helemaal (zeg maar helemaal niet).
Mijn excuses dus voor het overhaaste antwoord!
Mijn ervaring wat betreft een 1UZ-FE op gas, prima, geweldig! Zeker doen