5.000.000 kilometers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2012 13:08 #1363628
door V700 register
Ik bedoel als zo'n journalist het opeens heeft over 5 miljoen kilometer, dan weet hij niet waar hij het over heeft.
Het gaat over 3 miljoen mijl dat is GEEN 5 MILJLOEN KILOMETERS dat is namelijk
4.828.032,0 kilometers! En geen meter minder..
Plus in dat 5 miljoenprutsstukje dat overduidelijk een kopie van een kopie van een kopie van het foxnieuws artikel is, heeft de typist (meer kan je hem of haar niet noemen) de helft weggelaten.
Maar dat het een slecht stukkie was daar waren anderen ook al achter intussen.
Beantwoord door V700 register in topic niet echt
Nee ik lees of kijk fox news niet echt, maar dit bericht was, in tegenstelling tot alle nederlandse berichtgeving, WEL accuraat. en wat completer.Wytze schreef : ... dit onderwerp was overigens al eerder gepost: www.volvo700vereniging.nl/node/45178 Maar ja dat was foxnews, kan me voorstellen dat niemand daar op wil reageren. Lees jij dat Jeroen?
Ik bedoel als zo'n journalist het opeens heeft over 5 miljoen kilometer, dan weet hij niet waar hij het over heeft.
Het gaat over 3 miljoen mijl dat is GEEN 5 MILJLOEN KILOMETERS dat is namelijk
4.828.032,0 kilometers! En geen meter minder..
Plus in dat 5 miljoenprutsstukje dat overduidelijk een kopie van een kopie van een kopie van het foxnieuws artikel is, heeft de typist (meer kan je hem of haar niet noemen) de helft weggelaten.
Maar dat het een slecht stukkie was daar waren anderen ook al achter intussen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2012 15:16 #1363641
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 5 of 4,8
Jeroen, en de rest.
Als eerste excuus voor het dubbel posten. Ik had de post van maandag niet gezien.
Verder is het iets minder erg dan Jeroen stelt. quote uit het bericht: "De auto van Irvin Gordon uit Long Island (VS) heeft bijna 3 miljoen mijl (4,8 miljoen kilometer) op de teller".
De titel luidt "Volvo uit 1966 heeft bijna 5 miljoen op de teller".
Het zal hem in de afronding zitten
Verder mee eens dat het een mooi overklopberichtje is, maar dat is waar de site van leeft. Ze vermelden er vaak wel de bron bij.
Lennert
Als eerste excuus voor het dubbel posten. Ik had de post van maandag niet gezien.
Verder is het iets minder erg dan Jeroen stelt. quote uit het bericht: "De auto van Irvin Gordon uit Long Island (VS) heeft bijna 3 miljoen mijl (4,8 miljoen kilometer) op de teller".
De titel luidt "Volvo uit 1966 heeft bijna 5 miljoen op de teller".
Het zal hem in de afronding zitten
Verder mee eens dat het een mooi overklopberichtje is, maar dat is waar de site van leeft. Ze vermelden er vaak wel de bron bij.
Lennert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2012 16:41 #1363647
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet jouw fout
Is niet jouw fout die 5 miljoen.
En als dat afronden is, dan mogen ze de kilometers in euro's naar me overmaken.
Bovendien heeft die man helemaal geen kilometers afgelegd.
En als dat afronden is, dan mogen ze de kilometers in euro's naar me overmaken.
Bovendien heeft die man helemaal geen kilometers afgelegd.
Moderators: Jerry Stam