Kan niet bestaat niet. V8 powerrrrrrrrrr. nu met foto's
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2012 21:13 #1363990
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 780.000
hoe staat het daar mee? Want ik heb nog een keer met die brandstoftank in mijn handen gestaan, glimmend en licht bliiiiing
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
15-07-2012 21:21 #1363991
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Waterstof
Nou die V8 nog op waterstof!
Groeten,Gerben
Groeten,Gerben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2012 22:27 #1364001
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Gaat het niet worden
Hallo Gerben
Bij BMW hebben ze jaren lang met een redelijk luxe model (ik meen de 740, van BMW, niet van Volvo) getest. Je levert 1/3 van je vermogen en 1/2 van je actieradius in. Jelmar's V8 zal geen 1 op 10 lopen, dus de tank is toch al snel leeg. Daarnaast is een gastank voor waterstof ook nog een stuk dikker dan een LPG tank.
Of je moet water meenemen en die onderweg omzetten in waterstof en zuurstof. Maar dan heb je een deel van de energie die je met de verbranding van waterstof "wint", nodig voor de omzetting. Ook niet echt goed voor je actieradius.
groetjes
Mathy
Bij BMW hebben ze jaren lang met een redelijk luxe model (ik meen de 740, van BMW, niet van Volvo) getest. Je levert 1/3 van je vermogen en 1/2 van je actieradius in. Jelmar's V8 zal geen 1 op 10 lopen, dus de tank is toch al snel leeg. Daarnaast is een gastank voor waterstof ook nog een stuk dikker dan een LPG tank.
Of je moet water meenemen en die onderweg omzetten in waterstof en zuurstof. Maar dan heb je een deel van de energie die je met de verbranding van waterstof "wint", nodig voor de omzetting. Ook niet echt goed voor je actieradius.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2012 22:35 #1364002
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Methanol
Moderators: Jerry Stam