ik wil vreemdgaan!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2012 17:12 #1363102
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mwah
Mwah, als je dan een Shooting Brake wilt zien die ik wel zou willen hebben <a href="
www.dream-car.tv/2009/09/04/aston-martin...uish-shooting-brake/
" target="_blank">KLIKDat zijn nou leuke dingen voor de mensen, en de uitvinders ook geloof ik van de term shooting brake.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2012 17:22 #1363104
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lek, druppel....
Kwijl, slobber, eeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhChilm schreef : <a href=" www.dream-car.tv/2009/09/04/aston-martin...uish-shooting-brake/ " target="_blank">KLIK
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2012 10:05 #1363156
door V700 register
ik vind hem behoorlijk mislukt . Alles wat ik mooi vind aan een Aston Martin is verdwenen
De lichten zijn totaal niet AM, Wielen fout, bollingen kloppen nietmeer, interieur kleurencombi vloekt. Werkelijk alle lijnen van de auto zijn verfuckt
Nee dit toont voor mij maar weer aan dat goed design heel moeilijk is, en dat je hetn iet over moet laten aan "Tuners"
JA de deurhendels zijn mooi, maar die zijn dan ook origineel gebleven
Beantwoord door V700 register in topic VW tuner
JA? vind je?.mderijke schreef :
Kwijl, slobber, eeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhChilm schreef : KLIK
ik vind hem behoorlijk mislukt . Alles wat ik mooi vind aan een Aston Martin is verdwenen
De lichten zijn totaal niet AM, Wielen fout, bollingen kloppen nietmeer, interieur kleurencombi vloekt. Werkelijk alle lijnen van de auto zijn verfuckt
Nee dit toont voor mij maar weer aan dat goed design heel moeilijk is, en dat je hetn iet over moet laten aan "Tuners"
JA de deurhendels zijn mooi, maar die zijn dan ook origineel gebleven
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2012 11:34 #1363160
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aston fan
Al m'n hele leven Aston fan, maar deze kan mij ook niet bekoren...ik hou van de oudere "macho-bakken" maar ook de DB9 of de Vanquish mag bij mij in de garage hoor.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2012 22:28 #1363185
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Aansluiten
Hallo Volvisti
Ik moet me helaas bij Jeroen en Tom aansluiten. Er zijn veel mooie Aston Martin's. En als liefhebber van het net-wat-andere werk kan ik aangepaste versies vaak ook wel waarderen. Maar deze....? Ik kan niet eens zeggen wat ik er precies niet mooi aan vind. Maar mooi is echt anders.
groetjes
Mathy
Ik moet me helaas bij Jeroen en Tom aansluiten. Er zijn veel mooie Aston Martin's. En als liefhebber van het net-wat-andere werk kan ik aangepaste versies vaak ook wel waarderen. Maar deze....? Ik kan niet eens zeggen wat ik er precies niet mooi aan vind. Maar mooi is echt anders.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam