ik wil vreemdgaan!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 17:08 #1093557
door V700 register
ik wil vreemdgaan! is gemaakt door V700 register
Gelukkig iets te hoog qua budget maar als de <a href="
www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc...pressions.flash.html
">MB shooting brake (Duitse humor, geen spelfout) net zo mooi is als op het plaatje dan overweeg ik toch om een bank te gaan overvallen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 17:45 #1362815
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic je mag hem houden
als ik dan wil vreemdgaan:
- volvo 244/245 - volvo 850R- volvo P1800 sneeuwwitje- LaRo 109/110- Range Rover Vogue ( 70er/80er model )- Toyota Landcruiser ( 80er )- Nissan Patrol ( 80er )- Audi Quattro ( gruppe B rallybeest ), uiteraard niet op de openbare weg, dan gaan er dooien vallen- Austin Super 7- Porsche 911 ( 60er, dus onbetaalbaar )
er zijn echter 2 problemen:
- geen geld voor- geen ruimte voor ( komt ook weer neer op geen geld voor )
maar goed, geld en auto's kunnen ze jatten, dromen (nog) niet
- PS: volvo laplander zou ook leuk zijn
- volvo 244/245 - volvo 850R- volvo P1800 sneeuwwitje- LaRo 109/110- Range Rover Vogue ( 70er/80er model )- Toyota Landcruiser ( 80er )- Nissan Patrol ( 80er )- Audi Quattro ( gruppe B rallybeest ), uiteraard niet op de openbare weg, dan gaan er dooien vallen- Austin Super 7- Porsche 911 ( 60er, dus onbetaalbaar )
er zijn echter 2 problemen:
- geen geld voor- geen ruimte voor ( komt ook weer neer op geen geld voor )
maar goed, geld en auto's kunnen ze jatten, dromen (nog) niet
- PS: volvo laplander zou ook leuk zijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 18:28 #1362825
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuw
WAT EEN FOEI LELIJKE BAK!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 18:51 #1362827
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee
Het spijt me JP, maar nee
een brake moet functoneel zijn, gewoon een 4-kante bak waar je een kuubs kist in kwijt kan.
neem anders een Ferrari, een Lambo of desnoods, (bij een wat beperkter budget) een Lotus Elise
Jaap
een brake moet functoneel zijn, gewoon een 4-kante bak waar je een kuubs kist in kwijt kan.
neem anders een Ferrari, een Lambo of desnoods, (bij een wat beperkter budget) een Lotus Elise
Jaap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 19:26 #1362831
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vind het ook wel wat hebben
Vind het ook wel wat hebben hoor!
Heb toch wel liever een E-Klasse dan, voordat ik mn Civic kocht had ik een W211 E-Klasse van 2003 een 270 CDI.
Mis mn nog dagelijks, schitterende heerlijke auto!
Heb toch wel liever een E-Klasse dan, voordat ik mn Civic kocht had ik een W211 E-Klasse van 2003 een 270 CDI.
Mis mn nog dagelijks, schitterende heerlijke auto!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 19:32 #1362835
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Elke keer
dat MB een nieuw model uitbrengt, denk ik : "dat kan in ieder geval niet lelijker meer".
Maar wat dacht je wat: bij het daarop volgende model hebben ze zichzelf nog overtroffen! Het lijkt wel een wedstrijd tussen Audi en MB!
Nee, JP, ieder zijn eigen smaak, maar hij wordt door mij niet gedeeld, en dan zeg ik het voorzichtig!
Maar wat dacht je wat: bij het daarop volgende model hebben ze zichzelf nog overtroffen! Het lijkt wel een wedstrijd tussen Audi en MB!
Nee, JP, ieder zijn eigen smaak, maar hij wordt door mij niet gedeeld, en dan zeg ik het voorzichtig!
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 19:38 #1362839
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Als liefhebber van
de oudere producten ( tot ca. 1995) van Das Haus moet ik bekennen dat ik niet warm kan lopen voor de nieuwe producten. Maar dat geldt voor heel veel moderne auto's. Objectief gezien heel goed en perfect rijdend maar met weinig karakter.
Ach, het zal de leeftijd wel zijn en ik ben kennelijk in een bepaald tijdperk blijven steken.
Maar het staat een ieder vrij om het mooi te vinden, hoor. Tenslotte vinden de nieuwe auto's nog steeds gretig aftrek. Maar ik houd het als autoliefhebber maar bij het oude. Op de rugzak na, die me iedere dag heel trouw en goedkoop naar en van mijn werk brengt. Waardoor er meer overblijft om de oudjes te koesteren.
Groeten, Jan.
Ach, het zal de leeftijd wel zijn en ik ben kennelijk in een bepaald tijdperk blijven steken.
Maar het staat een ieder vrij om het mooi te vinden, hoor. Tenslotte vinden de nieuwe auto's nog steeds gretig aftrek. Maar ik houd het als autoliefhebber maar bij het oude. Op de rugzak na, die me iedere dag heel trouw en goedkoop naar en van mijn werk brengt. Waardoor er meer overblijft om de oudjes te koesteren.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 19:55 #1362844
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alt und Neu
Het oude kan ik zeer waarderen en is prachtig, zeg maar tot medio jaren 80.
Maar het nieuwe is ook niet verkeerd, ergens heeft die neus van die nieuwe shooting break iets weg van de lijn in de neus van de nieuwe V40, mooi aflopend en bij de gril/lichtpartij mooi recht naar beneden. Ik mag dat wel, maar ach, da's smaak en als iemand het lelijk vind, even goede vrienden.
Anders eten we allemaal hetzelfde, kopen dezelfde bank, deze;fde auto etc etc. een beetje verschil moet er zijn.
Maar het nieuwe is ook niet verkeerd, ergens heeft die neus van die nieuwe shooting break iets weg van de lijn in de neus van de nieuwe V40, mooi aflopend en bij de gril/lichtpartij mooi recht naar beneden. Ik mag dat wel, maar ach, da's smaak en als iemand het lelijk vind, even goede vrienden.
Anders eten we allemaal hetzelfde, kopen dezelfde bank, deze;fde auto etc etc. een beetje verschil moet er zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 20:05 #1362847
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De Duitsers vinden het leuk
De Duitsers vinden het leuk om elkaar de loef af te steken, komt MB met iets nieuws moet BMW het weer overtreffen, dan volgt Audi weer en zo blijft het balletje rollen.
Wel grappig vind ik zelf....
Ik vind de vierkante MB's ook prachtig, heb zelf 2 W124's gehad, los van de roest en het predikaat "Turkenbak" een erg degelijke en toch mooie auto.
Een in concoursstaat verkerende wat ronder vormgegeven W126 SEL of SEC is niet te betalen.
Wel grappig vind ik zelf....
Ik vind de vierkante MB's ook prachtig, heb zelf 2 W124's gehad, los van de roest en het predikaat "Turkenbak" een erg degelijke en toch mooie auto.
Een in concoursstaat verkerende wat ronder vormgegeven W126 SEL of SEC is niet te betalen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2012 20:23 #1362846
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LED koplampen
Dit wordt de eerste mercedes met LED koplampen ipv xenon. Ben erg benieuwd naar de lichtopbrengst... zou mooi zijn als er in de toekomst gewoon LED lampjes te koop komen die je zo in je auto zet zonder trafo's enzo
Moderators: Jerry Stam