Ik zoek contact met Jelmar

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-06-2012 19:13 #1362382 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic <3

Jelmar86 schreef : Want botterik of niet, welke klootzak staat tot diep in de (soms doordeweekse) nacht te sleutelen zodat iemand niet lopend of met het OV naar huis hoeft? 

Jij als Rotterdammer bracht deze Amsterdammer zelfs eens naar huis, midden in de nacht. Lafjoe.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2012 08:14 #1362445 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe

Jelmar86 schreef : Uiteindelijk is het altijd mijn schuld ! Hahahaha @richard; ik neem aan dat je het juiste tel nummer Gerben gehad hebt, als ik niet gelijk opneem bel ik je terug, druk met werk ;) Pb's lees ik steeds minder aangezien ze steeds brutaler worden; en dan in de vorm van; ik zie dat je online bent, waarom geef je geen uitgebreid antwoord op mijn probleem? Dat dus. Dat is dus een van de andere kanten van het verhaal wat mensen niet weten. En me dus al snel een botterik vinden. Er komt een moment dat ik eens uitgebreid m'n verhaal doe over wat er zich 'achter de schermen' afspeelt (en af heeft gespeeld), met naam, toenaam screenshots en dergelijke. Want botterik of niet, welke klootzak staat tot diep in de (soms doordeweekse) nacht te sleutelen zodat iemand niet lopend of met het OV naar huis hoeft? Wie steekt z'n handen uit de mouwen op sleuteldagen (letterlijk of met advies)? Wordt er dan ook gezegd; we willen die botte klootzak er niet bij hebben? Uitlaten vervangen, achterlichten maken en verwisselen, benzineleidingen reparen, 360 cupauto subframes vervangen (dit geheel kosteloos!!)etc etc etc. Juist ja! Deze botte klootzak. Elk verhaal heeft 2 kanten, en dat vergeten zo afgrijselijk veel mensen hier, echt niet te filmen. Want online wordt het een gezegd, maar als je die mensen in de ogen kijkt is het heel vaak anders. En dat vind ik nou jammer. Misverstanden en 'problemen' zijn er om opgelost te worden, en soms moet je dan achter je toetsenbord vandaan kruipen. Ik had nog veel meer maar ik merk dat ik weer is afgrijselijk offtopic ga, en er dingen boven komen borrelen wat niet handig is. Ik kan het hier beter bij laten. Mijn excuus voor mijn offtopic gezwets, moderators mogen het van mij verwijderen als ze dat nodig vinden.

Heel herkenbaar Jelmar want is hier net zo !  Mensen kunnen er gewoon niet tegen als je ze rechtstreeks in het gezicht de waarheid verteld.  Komt misschien te hard over voor ze, of ze zijn het niet gewend want het merendeel van de mensen zijn allemaal gediend van meelullen en ellenbogenwerk.  Bweak...
Ik heb het dan gelukkig niet met de 700/900 series, gewoon omdat ik daar niet aan sleutel behalve die van mijzelf dan.  Maar wat je zegt is voor mij heel herkenbaar voor de rest van de Volvo series en dan ook meer specifiek op de 850's en x70's classics.
Je word uitgemaakt voor ik weet niet wat, maar vervolgens staan dezelfde flapdrollen wel weer op je stoep.  Ik ben (sinds een aantal jaren) zover dat ik ze dan zelf van de stoep trap.  Heb helemaal geen zin meer in dat soort volk om me heen.  Voor iemand die ik graag mag, doe ik graag iets extra's, absoluut geen probleem, maar die zeikerds schop ik het terrein af en hoeven absoluut niet meer te komen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2012 09:06 #1362451 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op het schoolplein
, in de politiek zie ik precies hetzelfde.
10 mensen, 10 meningen. De een is natuurlijk belangrijker EN een beter mens dan de ander,DUS weet het dan ook natuurlijk beter.
Een paar zijn boos.. Belangrijke zaken( mensen) hebben voorrangop de anderen.
En het dan nog even eens worden met elkaar,.
Het valt niet mee,  Rolf      (maar we doen ons best, niet ?)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2012 10:47 #1362462 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic botterik
staat gelijk aan de waarheid .
wordt niet meer gewaardeerd
en als je dan rechtstaat ben je ook nog de boeman (of botterik).
dus gewoon lekker bot blijven gooooooooo jelmar
groet will

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2012 15:09 #1362493 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Nope!
Hallo Volvisti

sanshan schreef : dus gewoon lekker bot blijven ....

Nee niks "lekker bot blijven".  Je dient hier op het forum om te gaan met mensen, zoals je zelf ook wilt dat ze met jou omgaan.  Een beetje inzicht in het gedrag van mensen in het algemeen en in je eigen gedrag in het bijzonder mag denk ik wel verwacht worden.  Daarnaast is geschreven woord altijd wat moeilijker te interpreteren dan wanneer je naast elkaar staat.  Ik neem even Jelmar als voorbeeld, omdat die zich nog wel eens aangesproken voelt, maar je kunt natuurlijk ook andere namen invullen.  Die van mij bijvoorbeeld.  Dat Jelmar met een grote smile achter z'n toetsenbord iets intypt, dat ziet de lezer niet.  Daar hoort niet alleen Jelmar, maar ook de lezer rekening mee te houden.
Wat ik als moderator, maar ook in de boze buitenwereld, vaak zie, is dat de mensen het meest vallen over fouten die ze zelf ook maken.  Maar die ze vaak niet als zodanig herkennen.
Dus hou een beetje rekening met elkaar en begin daarbij met jezelf en wijs niet eerst naar de andere.  Want als we allemaal gaan zitten wachten tot de rest begint...
groetjes
Mathy

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2012 18:23 #1362507 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Prachtig toch
Helemaal mee eens, 10 mensen 10 ideen/meningen. Gelukkig maar maar want dat houdt de boel levendig. Zolang je de ander maar ruimte geeft om e.e.a. te uiten. Elk idee is er een om naar te luisteren toch?  Rolf, Je bent lekker bezig maar dat wist ik al. Jelmar, niet te moellijk doen gewoon die mannen bellen en dan komt het allemaal goed toch?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2012 20:27 #1362512 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oh?

sanshan schreef : staat gelijk aan de waarheid .
wordt niet meer gewaardeerd

en als je dan rechtstaat ben je ook nog de boeman (of botterik).
dus gewoon lekker bot blijven gooooooooo jelmar
groet will

Ik geloof dat jij mijn eerlijkheid af en toe niet kunt waarderen, daarom vind ik dit een curieus antwoord van je.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2012 22:14 #1362517 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hihi
Ries, allereerst mijn complimenten dat je m'n naam goed schrijft!
Maar ik heb met EndlessQuest allang telefonisch contact gehad hoor ;)

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2012 22:21 #1362518 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic ..

Mathy schreef : Je dient

Aan dit taalgebruik heb ik nou een pokkehekel

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
29-06-2012 22:23 #1362519 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Ah
Even de friteuse aanzetten.

Lekker.

Groeten,
Gerben

Moderators: Jerry Stam