Ik zoek contact met Jelmar
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er dient alleen ingegerepen te worden bij vervelend doen, schelden, bedreigen etc.
Just my case
Groet Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Discussies mogen immers.
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toen ik hier voor het eerst kwam, was dat niet voor de gezelligheid, maar omdat ik meer over de bakstenen te weten wilde komen. Het forum (ook de kletshoek) is een hele belangrijke informatiebron in dat opzicht. Wanneer je iets zoekt op de site en dus oude topics doorleest op zoek naar informatie (ik doe dat zelf vaak) is het wel prettig als er wat lijn in die topics zit.solexpaul schreef : Er dient alleen ingegerepen te worden bij vervelend doen, schelden, bedreigen etc.
Vandaar dat we (blijven) modereren wanneer er duidelijk off-topic gegaan wordt.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Paul, je hebt helemaal gelijk.
Een mening mag zeker, discussieren ook!
Ik kan alleen wel van de moderatoren begrijpen dat het, als "vervelend" wordt gezien, als iemand meermaals, in compleet andere topics vraagt "He, heb jij mijn PB nog gekregen?". Zonder dat daar reactie opkomt of het enigzinds de TS daar helpt, het leidt alleen maar af. (Niet flauw bedoeld tegenover jou hoor Richard! ik zou zelf dat gewoon ook gedaan hebben )
In bijvoorbeeld een topic over wielmoeren, en het mogelijk gevaarlijke resultaat van verkeerde moeren gebruiken, kan dit als "storend" worden gezien. (De TS van dat topic kan hier dan weer over gaan "Azijnpissen" bij jou of de moderatoren!)
En dan heb je dus weer een TStarter die zijn mening verkondigd.
Het blijft "touwtrekkerij".
In zoekresultaten werkt dit ook niet al te lekker....afentoe denk je dan van "HE! wat is dat nou weer!?"
Even een nieuw topicje openen in BV de kletshoek met "He Jelmar, heb jij mijn PB nog gekregen" is dan """gepaster""".
Denk ook niet dat een moderator dan zou ingrijpen of zich eraan zou storen.
Maar ik ben zelf ook "schuldig" en plaats ook regelmatig totaal onnodige reacties en vragen
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
@richard; ik neem aan dat je het juiste tel nummer Gerben gehad hebt, als ik niet gelijk opneem bel ik je terug, druk met werk
Pb's lees ik steeds minder aangezien ze steeds brutaler worden; en dan in de vorm van; ik zie dat je online bent, waarom geef je geen uitgebreid antwoord op mijn probleem?
Dat dus.
Dat is dus een van de andere kanten van het verhaal wat mensen niet weten. En me dus al snel een botterik vinden.
Er komt een moment dat ik eens uitgebreid m'n verhaal doe over wat er zich 'achter de schermen' afspeelt (en af heeft gespeeld), met naam, toenaam screenshots en dergelijke.
Want botterik of niet, welke klootzak staat tot diep in de (soms doordeweekse) nacht te sleutelen zodat iemand niet lopend of met het OV naar huis hoeft?
Wie steekt z'n handen uit de mouwen op sleuteldagen (letterlijk of met advies)?
Wordt er dan ook gezegd; we willen die botte klootzak er niet bij hebben?
Uitlaten vervangen, achterlichten maken en verwisselen, benzineleidingen reparen, 360 cupauto subframes vervangen (dit geheel kosteloos!!)etc etc etc.
Juist ja! Deze botte klootzak.
Elk verhaal heeft 2 kanten, en dat vergeten zo afgrijselijk veel mensen hier, echt niet te filmen.
Want online wordt het een gezegd, maar als je die mensen in de ogen kijkt is het heel vaak anders. En dat vind ik nou jammer.
Misverstanden en 'problemen' zijn er om opgelost te worden, en soms moet je dan achter je toetsenbord vandaan kruipen.
Ik had nog veel meer maar ik merk dat ik weer is afgrijselijk offtopic ga, en er dingen boven komen borrelen wat niet handig is.
Ik kan het hier beter bij laten.
Mijn excuus voor mijn offtopic gezwets, moderators mogen het van mij verwijderen als ze dat nodig vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt mij een prima zaak als de mod's de taak op zich nemen de technische topics op het onderwerp gericht te houden. En bv vragen over pb's eruit verwijderen. Ik zou dan de moderator wel de tip willen geven de desbetreffende even een berichtje te sturen met hoe en waarom en hem te vragen dit soort vragen via de kletshoek te stellen.henk 940LPT schreef : Een ander stoort zich weer aan off-topic berichten. We snappen zelf ook wel dat we nooit iedereen tevreden kunnen houden maar proberen wel een zo consequent mogelijke lijn te volgen. Met eventueel aanwijzingen of verzoeken via PB, die moeite wordt ook niet op elke forum door het sitebeheer genomen. Kost ons ook vrije tijd.
Beter dan even een discussie starten in de kletshoek (zoals nu) dan in allerlei discussies dit tussendoor te plaatsen. We zitten echt niet moedwillig mensen te pesten ofzo.
Als ikzelf zo'n vraag over een pb zou stellen en die wordt er zonder dat ik weet waarom uitgeknikkerd zou ik dat ook niet prettig vinden, dus graag even goed communiceren.
En natuurlijk als noot voor de moderatoren, wat mij betreft wordt het werk 'achter de schermen' zeker gewaardeerd.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|