Ritje filmen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-07-2012 20:27 #1363984 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nuance

volvo 960r schreef : Inmiddels heb ik hem binnen gekregen.En wezen filmen en wat foto's gemaakt.Allemaal oké.. Nadelen :1 Beeld staat bol !!!!2 Na een kleine 2 minuten standby donderd hij vanzelf uit.3 Aanzetten kan alleen met de hand.4 Heeft 7 seconden nodig om hem ''klaar'' te maken !!!!!5 Foto's zien er niet uit ( beeld bol ).6 En filmpjes.. die spelen niet juist af op de computer ( s l o w m o t i o n, met het geluid op normale snelheid ).7 En ( ik ) kan de filmpjes niet bewerken om ze bijvoorbeeld op Youtube te zetten.Al met al flink wat geld weggegooit...

Zal even een beetje nuance brengen in deze review ;). Dit vanwege de kans dat anderen dit lezen bij het misschien aanschaffen van een dergelijk apparaat.

1 Bij een kijkhoek van 160 graden staat (bijna) elk beeld bol. Deze grote kijkhoek ervaar ik dan juist als een groot voordeel.
2 Kan je gewoon aanpassen in het menu: uit- 2min- 5min en 10min
3 Daarom zit er ook een stand-by functie op. 1 x drukken op de afstands bediening en hij is weer gebruiksklaar
4 Is idd wel lang voor een "actie" camera
5 zie 1. Kwaliteit is best redelijk te noemen voor een videocamera
6 Ligt niet aan de camera maar aan je pc/ software. (probeer anders eens VLC player)
7 Ligt niet aan de camera

Wat betreft over geld weggooien, in vergelijk met de GoPro Hero2 is het een verdraaid leuke aanbieding. Zelfde set met een GPH2 ben je minmaal meer dan het dubbele kwijt.
Heb hem nu een week gebruikt op een trip en ben er juist erg tevreden over!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-07-2012 21:37 #1363996 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Ik heb vanmiddag wat instellingen kunnen veranderen.Standby op 10 minuten kunnen zetten.Het onscherpe beeld van 5 megapixels naar 8 megapixels kunnen omzetten.Voor mij is het best lastig, daar engels niet mijn taalkennis is en ''electronische'' snufjes ook niet mijn ding zijn.Maar het toch wilden hebben / proberen moet ik het stap voor stap doen.2 dingen heb ik dus kunnen oplossen.Zal morgen eens een nieuwe filmpje maken maar dan met de 8 megapixels.Ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-07-2012 23:09 #1364006 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zie het al
Ja hoor jullie hebben me overtuigd Niet door jullie  "Onhandihei of iets dergelijks maar gewoon door de opties en de kwaliteit. Dat wordt een GoPro HD Hero2 voor mij. Dit wordt m zeker niet.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-07-2012 23:50 #1364012 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Ok die....
Mijn idee, ik wacht alleen nog even tot die GoPro in de aanbieding komt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2012 09:50 #1364019 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik ook.
Maar dat zal niet zo gauw gebeuren.
 Ik had de hoop dat ik nog in de USA zou komen dit jaar. Maar helaas. Dat gaat niet door.
Daar zijn ze 289 dollar terwijl ze hier vanaf 289 euro zijn voor dezelfde motorsport edition.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2012 20:55 #1364060 door V700 register
Heeft Amerika geen andere stroomsterke / stekkers ??EDIT.2 nieuwe filmpjes gemaakt met 8 mb.Ik had er meer van gewacht.Voor mij geen 2de keer zo'n Muvi cam...1x in de zon.1x in de regen ( in het begin nog een auto dwars voor een vrachtwagen ).
<a href="
">

<a href="
">

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2012 20:57 #1364079 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic qua
De kwaliteit is een stuk beter, alleen die reclame in het midden van het beeld had van mij niet gehoeven hahaha.
Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2012 21:04 #1364082 door V700 register
Klopt.. mocht iemand een GRATIS omzet programma weten.. dan houw ik mij aanbevolen.Deze was ook gratis, maar dan met die reclame vol in het beeld :(

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2012 21:38 #1364087 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goedkoop is niet altijd duurkoop ;)

Jeroen schreef : Maar dat zal niet zo gauw gebeuren.
Ik had de hoop dat ik nog in de USA zou komen dit jaar. Maar helaas. Dat gaat niet door.
Daar zijn ze 289 dollar terwijl ze hier vanaf 289 euro zijn voor dezelfde motorsport edition.

Prima natuurlijk, maar kijk ook even naar deze twee filmpjes en de commentaren die er bij staan:
<a href="
">

<a href="
">

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-07-2012 21:51 #1364089 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gegevens ''aldi" geval
Staat niet veel op internet van dit ding , alleen wat gegevens gevonden bij de importeur van dit ding.(Lag nu in de opruimbak voor slechts 25)
<a href=" www.unisupport.net/?product/index/ipn/385 "> www.unisupport.net/?product/index/ipn/385

Moderators: Jerry Stam