Ritje filmen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor wie het leuk vind: 25 landen door met de Volvo. Van de Noorkaap naar Moskou naar Istanbul naar de Alpen
De film van Duitsland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Slovakije, Oostenrijk afgelopen jaar met de 940 moet nog steeds gemonteerd worden. Maar dat staat wel op de 2do list.
Ik wil nog eens een extra actioncam er bij om buiten op de auto te monteren en de draaiende wielen en zo er bij te kunnen filmen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Driving around door europa leuk, heel leuk zelfs. En filmen wat je tegenkomt, dat is ook leuk. Maar ik ben wel benieuwd waarom je het zo gemaakt hebt en voor wie? En wat je er mee wil preciesDriving-around schreef : Dat filmen op de weg is echt heel leuk. Ik gebruik een 'normale' filmcamera die ik met een speciaal statief aan het voorruit vastzet.
Voor wie het leuk vindt: 25 landen door met de Volvo. Van de Noordkaap naar Moskou naar Istanbul naar de Alpen
Ik heb hier een paar punten waar je over kunt nadenken bij het maken van je eindproduct.
- Wie is precies de doelgroep? Voor wie maak je de film?
- •Wat is hun voorkennis in relatie tot het thema?
- •Is er een emotionele band met het thema?
- •Welk primair communicatief doel heb je?
- –Wil je de doelgroep Informeren, Interesseren, Motiveren, Amuseren?
- Via welk filmgenre ga je dit primaire doel realiseren?
- Waar gaat de film over (wat is de boodschap van de film)?
- Waar moet het toe leiden?
- Waardoor gaat de film boeien?
- Wat zet de flim in beweging?
- V700 register
- Nieuw lid
-
nope... Geen prijs bij mij. Nergens, ook niet wat het was op de dag van de aanbieding.Mathy schreef : Hallo Jeroen
Had even op "ibood van de dag" gedrukt. En dan eventueel op "meer informatie over: ..."
Zie <a href=" www.ibood.com/nl/nl/product_specs/18739/...nt_accessoirepakket/ " target="_blank">hier.
groetjesMathy
Maar goed hij is er toch niet meer, dus het maakt ook niet meer uit. Alhoewel iBood zegt dat ze een paar keer per jaar deze aanbieding doen.
Dus als je hem nu niet hebt en hem wel wil, toch maar even in de gaten houden.
Plus als je hem vergelijkt met de HD Go Pro Hero 2 is hij best goed
<a href="">
<a href="">
en ookwat het ding niet kan:
<a href="">
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Jeroen, leuk dat je even reageert.Jeroen schreef : Driving around door europa leuk, heel leuk zelfs. En filmen wat je tegenkomt, dat is ook leuk. Maar ik ben wel benieuwd waarom je het zo gemaakt hebt en voor wie? En wat je er mee wil precies ..........
Voor wie alsnog kijken gaat: Veel plezier
<a href="" title="">...
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik hou het liever kort
<a href=" vimeo.com/8677767 "> vimeo.com/8677767
<a href=" vimeo.com/7150058 "> vimeo.com/7150058
Vandaar
Trouwens hier is nog een vergelijking Go Pro Hero2 en de Veho Muvi HD
<a href=" vimeo.com/35454881 "> vimeo.com/35454881
(niet heel erg goed trouwens )
- V700 register
- Nieuw lid
-
Deze Iboob aanbieding ook besteld! Ik hoop dat ik hem volgende week nog heb aangezien onze roadtrip met de www.carbagerun.nl ( wij zijn trouwens te volgen op www.twitter.com/lezwanus en op www.Facebook.com/lezwanus ).
Tbc dus
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verwachte verzenddatum is pas 5 juli ( donderdag ).Dus dan zou je hem vrijdag of zaterdag nog kunnen hebben.Helaas heb ik slechte ervaringen met ''verwachte verzenddatum''En duurt het altijd langer en langer en langer...Maar laten we hopen dat het dit keer wel goed komt.Postma schreef : Deze Iboob aanbieding ook besteld! Ik hoop dat ik hem volgende week nog heb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zijn er mensen hier die de rit ook gaan doen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.lidl.de/de/Technik-fuers-Auto/Jay-tech-HD-Black-Box-Kamera1 "> www.lidl.de/de/Technik-fuers-Auto/Jay-tech-HD-Black-Box-Kamera1
Ook te koop bij amazon.de