onze jongens
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben zelf geen voetballiefhebber al heb ik wel gekeken. Was toch niets anders op TV. Wat mij verbaast is de massahysterie die het EK met zich meebrengt.
Groet Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Alle verloven voor overheids personeel zijn ingetrokken...........
Oranje "prullaria" verdwijnt massaal in de verbrandings ovens..........
- André Struis
- Nieuw lid
-
Tis gewoon een spelletje (hoe heet dat nummer van "De Raggende Mannen" ook al weer).
Je loopt over een grasveld, achter een bal aan.
Nu is het de bedoeling dat je die bal in het "net" van de ander probeerd te schieten........
Was dat duidelijk?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die oranje vlaggetjes hebben overigens niks met voetbal te maken. Die maken deel uit van een onderzoek dat vanaf 8 juni van dit jaar gehouden wordt onder mannen. Georganiseerd door de afdeling Urologie van een ziekenhuis waarvan de naam me niet tebinnen schiet. Maar met Google zou je dat zo moeten kunnen vinden.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
20 daarvan rennen achter de opgeblazen darm aan,
2 staan op doel,
en dan is er eentje met een verschrikkelijk irritant fluitje rond aan het rennen als een kip zonder kop die dan de boel probeert te regelen,En het ergste van dat alles is nog zij krijgen beter betaald dan jij en ik samen.
Maar ik moet zeggen ik profiteer er wel van als "Oranje" moet voetballen want dan is de brandstof lekker goedkoop, €1,31 de liter voor Diesel!!
Verder licht het helemaal aan mijn stemming of ik ga kijken, heb het vanavond wel gezien maar wat een blamage.
Tom.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Vedraaid! Bij de goedkoopste witte pomp hier is het alsnog 1.34!!TGTF schreef :
Maar ik moet zeggen ik profiteer er wel van als "Oranje" moet voetballen want dan is de brandstof lekker goedkoop, €1,31 de liter voor Diesel!!
Tom.
Groeten,Gerben
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Die prijs heb ik gisteren niet gezien in Emmeloord, heb wel een dieselprijs van € 1,449 gezien.In het vervolg s'avonds maar even naar Emmeloord om te tanken Ik betaal in de regio waar ik woon rond de € 1,349 (Shell) en bij de TinQ's en Tango's betaal je rond de € 1,33. (voor de diesel)TGTF schreef : Maar ik moet zeggen ik profiteer er wel van als "Oranje" moet voetballen want dan is de brandstof lekker goedkoop, €1,31 de liter voor Diesel!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Actie is alleen geloof ik van 9:00 uur tot 18:00 uur als ik het goed gelezen heb.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
leven ,om half elf weten we meer,na een helft doe ik misschien nog een berichtje daarover om dat, dat er gewoon bij hoort,ik wens allen een prettige wedstrijd toe,maar eerst ,nog even om 6 uur kijken,ook belangrijk voor onze jongens.
Groeten Ted.