onze jongens
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 18:59 #1093214
door V700 register
onze jongens is gemaakt door V700 register
voetbalprofs lopen nu al achter de feiten aan, ah ah ah wat moet dat worden,zouden wel eventjes europees kampioen worden met dit elftal
staan na 45 minuten met 1-0 achter ,moet nog even flink druk op in de tweede helft.
Groeten Ted.
staan na 45 minuten met 1-0 achter ,moet nog even flink druk op in de tweede helft.
Groeten Ted.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- christina de haan
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 19:57 #1360556
door christina de haan
Beantwoord door christina de haan in topic Had
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 20:36 #1360558
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic waste of time
Het blijven arrogante mennekes die het meest gemotiveerd zijn als er niks op het spel staat. Een hoop blabla(nee jij niet Martijn
maar de passie missen om ècht iets te presteren...immers de miljoenen rollen toch wel binnen.Ik vind het echt te triest voor woorden; Het hele jaar door professioneel met voetbal bezig zijn en maar trainen en trainen. Dan moet er 2x 45 minuten, let wel 2x45minuten iets gepresteerd worden en dan kan het niet. Gevolg; de meest zielige excuses........
Stel je voor dat je van de 8u die je per dag werkt voor je baas maar 2x45min ècht productief moet zijn....en zelfs dàn faal je nog.....Wat zal je baas trost op je zijn :-)Ik weet de vergelijking is niet helemaal perfect maar de strekking is duidelijk.Het mag u duidelijk zijn dat ik totaal niks met voetbal heb(ik heb ook niet gekeken) maar ik schrok toen er van de App NU.nl een notificatie binnen kwam met 'BREAKING NEWS' dat het NL elftal het niet had gered tegen Denemarken....... Ik dacht dat er wat ergs was gebeurd......aardbeving of zo......
Stel je voor dat je van de 8u die je per dag werkt voor je baas maar 2x45min ècht productief moet zijn....en zelfs dàn faal je nog.....Wat zal je baas trost op je zijn :-)Ik weet de vergelijking is niet helemaal perfect maar de strekking is duidelijk.Het mag u duidelijk zijn dat ik totaal niks met voetbal heb(ik heb ook niet gekeken) maar ik schrok toen er van de App NU.nl een notificatie binnen kwam met 'BREAKING NEWS' dat het NL elftal het niet had gered tegen Denemarken....... Ik dacht dat er wat ergs was gebeurd......aardbeving of zo......
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 21:04 #1360563
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verwende snotapen
Hallo Leon
Wat dacht je dat je baas ervan zou vinden als:
Maar goed, over twee weken is het over en kan de oranje prullaria weer in de vuilnisbak.
groetjes
Mathy
Wat dacht je dat je baas ervan zou vinden als:
- Je niet uitbent op samen een doel bereiken, maar vooral zelf de eer op wilt strijken. En het daardoor vaak mis gaat.
- Je de basisregels van je werkzaamheden niet kent, doet of je ze niet kent en als de baas je terechtwijst, daar ook nog kwaad over wordt.
- Je alles doet, om degene die de spelregels in de gaten houdt, zodat alles volgens de regels verloopt en er een goede sfeer hangt, een rad voor ogen te draaien. Zodat die denkt dat er of niks aan de hand is, of de ander het gedaan heeft.
- Je de concurrentie opzettelijk en met lichamelijk geweld uitschakelt.
Maar goed, over twee weken is het over en kan de oranje prullaria weer in de vuilnisbak.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 21:17 #1360565
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 21:46 #1360573
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic onze meest
verwende voetballers hebben het niet gered en ik heb er zelf een hard hoofd in dat ze het gaan redden,de koffers hoeven dus niet uitgepakt worden,die kunnen zo weer (vol) mee terug,trouwens zonde van het inpakken door de meisjes en vrouwen van deze verwende heertjes,we hebben misschien nog geluk,bij Duitsland tegen Portugal staat het nog 0-0 dus als dat zo blijft is er nog hoop voor de Nederlandse bevolking.
Blijf niet treuren over dit sooort zaken ,morgen is er gewoon weer een nieuwe dag,
en wij hopen dat die een beetje zonniger word dan vandaag , vandaag was pet.
Groeten Ted en een prettig weekend allen.
Blijf niet treuren over dit sooort zaken ,morgen is er gewoon weer een nieuwe dag,
en wij hopen dat die een beetje zonniger word dan vandaag , vandaag was pet.
Groeten Ted en een prettig weekend allen.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 21:52 #1360575
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Vervuiling!
Even was ik blij dat er hier niet over voetbal ge- OH't werd...........
Je komt geen krant of radio/TV zonder.
Je komt geen krant of radio/TV zonder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 22:35 #1360584
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is off topic moderator graag
Is off topic moderator graag topic verwijderen -
Groet Paul
Groet Paul
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 23:02 #1360586
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Zelf wijzer wezen
Kom op.
We zijn met volwassen mensen onder mekaar...........
Ik wordt er alleen een beetje misselijk van, er wordt net gedaan of Heel Nederland gek is op voetbal.
Terwijl dat misschien maar 25% is.
We zijn met volwassen mensen onder mekaar...........
Ik wordt er alleen een beetje misselijk van, er wordt net gedaan of Heel Nederland gek is op voetbal.
Terwijl dat misschien maar 25% is.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 23:03 #1360587
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Money Money Money
It's all about the Money.
Groeten,Gerben
Groeten,Gerben
Moderators: Jerry Stam