v-snaren

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2012 12:12 #1360639 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Of
Of je gebruikt de <a href="/node/44432" target="_blank">lompe</a> methode om de airco-snaar eraf/erop te krijgen. Ikzelf zou dat sterk afraden, tenzij je in een pech/noodsituatie bent (op de vluchtstrook). De reden dat ik het afraad staat wel in dit discussie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-06-2012 12:31 #1360642 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic zit erop
Eindelijk een beetje fatsoenlijk weer, lekker zonnetje en geen wind om je kop. Rustig de boel plannen, ratels en doppen klaar, de krik eronder twee assteunen, onderplaat eraf en van onderen en boven de boel gelost dan richting blok geduwd en warempel hij ging er zo maar op. Met de spanmoer de zaak strak gezet (en passant ook de spleet van de magneetkoppeling gemeten 0,4 dus OK) airco aan en een heerlijk koel proefritje op de A16 en als beloning de groene maar eens een wasbeurtje gegeven. 
Zie ik na de wasbeurt dat een lomp iemand onlangs een deuk in de deur van de toch overwegend strakke 945 heeft gedrukt met het uitstappen waarschijnlijk. Enfin hij is niet nieuw meer zullen we maar zeggen. Alle snaren vervangen dus ik kan er weer tegen! Bedankt voor de adviezen. 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam