Volvo 740 versus BMW 5 serie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2012 19:11 #1359209 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Echt rot voor je man, ziet
Echt rot voor je man, ziet er uit als een nette wagen in mindere tijden..
Hoop voor je dat je het snel achter de rug hebt en een eerlijke prijs terug krijgt voor je wagen. Met jou nog steeds alles in orde?
Ik begrijp je reactie wel, ik denk dat je een beetje probeert aan te geven dat je wagen zich kranig heeft geweert in deze confrontatie, een beetje uit eigenaars trots, zoals het op mij overkomt komt je opmerking niet voort uit de wens een ander schade toe te wensen.
Ik neem aan dat je ook bij de tegenpartij hebt gevraagd hoe het ging? het is een beste klap geweest, zelfs met 36 airbags om je heen.
Jelmars opmerking snap ik ook, jij schiet er niks mee op dat hij schade heeft, en vice versa. En je kan zo'n opmerking over andermans schade opvatten als rancune.
Als we diezelfde redenering op elkaar toepassen (dus elkaar geen slechte dingen toewensen) en op zoek gaan naar de vriendelijke intonatie in andermans berichten komt het volgens mij wel goed.
Heren, ik wens u allen nog een fijne zomerse avond!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2012 19:18 #1359213 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zelfs niets?
Zelf niets aan lijf en leden? Nee toch?
Als ik de foto's bekijk, zie ik een passagierscompartiment waar je ongeschonden uit gekomen bent. Zit de stevigheid dan echt in die kooi en de rest is gemaakt om in elkaar te klappen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2012 20:36 #1359224 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klap
wát een klap moet dat geweest zijn, gezien ook je voorkant - jemig. Sterkte en hopelijk heb je zelf niets.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-05-2012 22:13 #1359238 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BMW 5 serie
Als het de nieuwe 5 serie was dan is het toch ook wel zonde van de BMW  Mijn S90 was van het weekend ook bijna aan de beurt. Was een BMW rijder voor mij die plotseling keihard op de rem trapte de ABS deed gelukkig goed zijn werk maar mijn hart zat in mijn keel..
Sterkte en hopelijk een goede financiele afhandeling.

• John den Turck (GAST)
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
24-05-2012 22:05 #1359327 door John den Turck (GAST)
Beantwoord door John den Turck (GAST) in topic Dank voor al jullie reactie,
Dank voor al jullie reactie, een beetje medeleven van mede Volvo liefhebbers doet de mens toch goed.
Kan jullie melden dat het nog steeds goed met me gaat, volgende dag geen spierpijn en tot nu toe nog geen nekklachten dus lang leve de veiligheid van de Volvo.
Hou jullie nog wel op de hoogte van het verdere verloop van de schade afhandeling en ik heb dankzij de lezers van dit forum al een aantal goede tips gehad waarvoor dank.
nu nog op zoek naar een gelijkwaardige vervangen en na een eerste zoektocht op het internet blijkt dat nog niet mee te vallen.

groeten, John

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
27-05-2012 16:43 #1359494 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Als de expert vindt dat het voor wveinig kan
Zou ik hem vragen of ie een gelijkwaardige wagen opzoekt voor je.
Hij weet het immers zo goed.
Jij moet namelijk volledig schadeloos worden gesteld.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2012 19:09 #1359670 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Exact !
Als je een dergelijke vraag aan de heren experts stelt, dan kijken ze je aan alsof ze willen vragen: "Meneer, heeft U vanmorgen niet vergeten Uw pilletje in te nemen" ? Ontzettend jammer van je prachige belastingvrije Estate oude neus. En...,, zoals hier al gezegd en geschreven; eis het "wrak" op voor de huidige oud-ijzer prijs. En zoek je een tijdelijke gratis (buiten) stalling, mail me dan maar even. Dan kun je rustig de tijd nemen om de boel te evalueren.)
Gelukkig gaat het, naar het schijnt, lichamelijk wel goed met je. Dat is toch veel belangrijker als dat je het vaak beseft.
Sterke & succes met de afhandeling.

Moderators: Jerry Stam