Volvo 740 versus BMW 5 serie
- John den Turck (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 23:06 #1092984
door John den Turck (GAST)
Volvo 740 versus BMW 5 serie is gemaakt door John den Turck (GAST)
Beste volvo 740 liefhebbers,
vandaag is er helaas weer een Volvo 740 naar de eeuwige jachtvelden gegaan door een BMW lease rijder die het rempedaal niet kon vinden.
De volvo heeft zich kranig gedragen en heeft voldoende schade aangericht mede door de trekhaak maar heeft uiteindelijk het onderspit moeten delven en is nu total loss.
Toch jammer als je net de wagen een jaar hebt en van alles hebt vernieuwd, nu nog maar hopen dat de verzekering er net zo over denkt.
Enige troost is dat de BMW er ook niet zonder kleerscheuren vanaff is gekomen zoals je aan de foto kan zien.
Wordt weer zoeken naar een een goede belastingvrije 740 omdat ik dit ongeluk niet met een kleiin belastingvrij autootje had willen meemaken ben er zelf nl zonder kleerscheuren afgekomen.
groeten, John
vandaag is er helaas weer een Volvo 740 naar de eeuwige jachtvelden gegaan door een BMW lease rijder die het rempedaal niet kon vinden.
De volvo heeft zich kranig gedragen en heeft voldoende schade aangericht mede door de trekhaak maar heeft uiteindelijk het onderspit moeten delven en is nu total loss.
Toch jammer als je net de wagen een jaar hebt en van alles hebt vernieuwd, nu nog maar hopen dat de verzekering er net zo over denkt.
Enige troost is dat de BMW er ook niet zonder kleerscheuren vanaff is gekomen zoals je aan de foto kan zien.
Wordt weer zoeken naar een een goede belastingvrije 740 omdat ik dit ongeluk niet met een kleiin belastingvrij autootje had willen meemaken ben er zelf nl zonder kleerscheuren afgekomen.
groeten, John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 23:14 #1359136
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Zonde.
Wat zonde en erg zuur als je je auto helemaal netjes in orde hebt gemaakt. Hopelijk kan je garage erbij behulpzaam zijn om er nog een goede waarde uit te slepen.
En voor de toekomst: als je je oude(re) wagen netjes tiptop hebt: laat hem taxeren. Dan sta je in dit soort situaties ijzersterk en kan geen enkele verzekering je met een fooi afschepen.
Sterkte met de verwerking en afhandeling van dit nare incident. Gelukkig heb je zelf niets, hoewel je toch alert moet zijn op rugklachten achteraf. Soms komen de verschijnselen van een whiplash een paar dagen later.
Groeten, Jan.
En voor de toekomst: als je je oude(re) wagen netjes tiptop hebt: laat hem taxeren. Dan sta je in dit soort situaties ijzersterk en kan geen enkele verzekering je met een fooi afschepen.
Sterkte met de verwerking en afhandeling van dit nare incident. Gelukkig heb je zelf niets, hoewel je toch alert moet zijn op rugklachten achteraf. Soms komen de verschijnselen van een whiplash een paar dagen later.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 23:14 #1359137
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ai...zonde !
Hej !
Wat zonde zeg...,maar belangrijkste is dat je er zelf niks aan over hebt gehouden natuurlijk...!
sterkte ermee
Wat zonde zeg...,maar belangrijkste is dat je er zelf niks aan over hebt gehouden natuurlijk...!
sterkte ermee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 23:18 #1359138
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hmmm
heeeeel vervelend natuurlijk!Maar aangezien de volvo ook aan de voorkant in elkaar zit...zeker weten dat de bestuurder van de volvo ook niet toevallig te laat geremd heeft ?
beetje zielig om te zeggen dat het een troost is dat de bmw ook schade heeft echt heeeeeel zielig en kinderachtig.
beetje zielig om te zeggen dat het een troost is dat de bmw ook schade heeft echt heeeeeel zielig en kinderachtig.
- John den Turck (GAST)
- Senior lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 23:29 #1359142
door John den Turck (GAST)
Beantwoord door John den Turck (GAST) in topic de reden dat de volvo aan de
de reden dat de volvo aan de voorkant in elkaar zit is omdat de klap zo hard was dat zelfs met de auto in de remmen de volvo tegen de voorganger is aangedrukt.
De Volvo stond STIL voor de aanrijding en ik vind het wel jammer dat je de humor van het bericht niet kan inzien.
De opmerking van de BMW kan je ook met een vleug humor bekijken dat maakt het leven een stuk leuker.
groeten, John
De Volvo stond STIL voor de aanrijding en ik vind het wel jammer dat je de humor van het bericht niet kan inzien.
De opmerking van de BMW kan je ook met een vleug humor bekijken dat maakt het leven een stuk leuker.
groeten, John
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 23:50 #1359145
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Zonde
Doodzonde en erg zuur.
Heel veel sterkte en success toegewenst, gelukkig ben je er zelf omgeschonden uit gekomen.
Groeten,
Gerben
Heel veel sterkte en success toegewenst, gelukkig ben je er zelf omgeschonden uit gekomen.
Groeten,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 10:16 #1359163
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zonde John, sterkte ermee.
Zonde John, sterkte ermee. Gelukkig geen letsel.
Groet Paul
Groet Paul
- Stefan Juffer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 10:57 #1359165
door Stefan Juffer
Beantwoord door Stefan Juffer in topic zonde
van je wagen! Misschien kun je een deal maken met de verzekering van de tegenpartij dat je dagwaarde krijgt met behoud van de auto.
Dan kun je je auto in onderdelen verkopen en het chassis ophanging en remmerij word wel opgehaald door de bangers.
Ik had soortgelijke schade (alleen achter niet) en ruim 1000 euro aan onderdelen verdiend.
t is maar een idee.
in ieder geval sterkte ermee.
gr stefan
Dan kun je je auto in onderdelen verkopen en het chassis ophanging en remmerij word wel opgehaald door de bangers.
Ik had soortgelijke schade (alleen achter niet) en ruim 1000 euro aan onderdelen verdiend.
t is maar een idee.
in ieder geval sterkte ermee.
gr stefan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 16:12 #1359194
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Altijd...
Jammer als je zo iets overkomt.
Je wordt er helaas meestal niet beter van.
Hoop dat de schade expert een beetje feeling heeft met oudere auto,s.
Ik heb momenteel helaas een vervelend ding met mijn rode dame, en de expert wilde oud ijzer prijs geven.
Is er gelukkig inmiddels van overtuigd dat hij er naast zat!
Als je tevreden bent, moet je weer van voren af aan beginnen.
Sommige mensen vinden dit leuk, ik persoonlijk niet.
Ben tevreden met beide auto,s en zou er goed ziek van zijn als het mij overkwam.
Gr.
Ton
Je wordt er helaas meestal niet beter van.
Hoop dat de schade expert een beetje feeling heeft met oudere auto,s.
Ik heb momenteel helaas een vervelend ding met mijn rode dame, en de expert wilde oud ijzer prijs geven.
Is er gelukkig inmiddels van overtuigd dat hij er naast zat!
Als je tevreden bent, moet je weer van voren af aan beginnen.
Sommige mensen vinden dit leuk, ik persoonlijk niet.
Ben tevreden met beide auto,s en zou er goed ziek van zijn als het mij overkwam.
Gr.
Ton
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2012 17:46 #1359199
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Modbreak
Zojuist heb ik alle discussie m.b.t. tot 'BMW-leedvermaak' verwijderd, betrokkenen zijn via PB aangesproken. Graag verdere discussie hier beperken tot de schade van TS.
(Evt. commentaar op deze ingreep via PB - niet hier dus).
(Evt. commentaar op deze ingreep via PB - niet hier dus).
Moderators: Jerry Stam