rare wereld...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een beetje voorzichtig met interpreteren en conclusies trekken a.u.b. Van onwil is geen sprake, maar we willen graag weloverwogen besluiten nemen en die kosten nu eenmaal tijd.EndlessQuest schreef : ik bespeur (mijn interpretatie) onwil deze grote bron van ergernis voor veel leden weg te nemen. Jammer.
Verder: Als er hier sitegebruikers zich misdragen per PB, dan horen wij dat graag (ook per PB aub, of mail naar moderatorenteam@volvo700vereniging.nl).
Als we in het forum zien dat iemand buiten de lijntjes kleurt dan treden we wel op, maar jullie PB's lezen we niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dit is een sociaal medium, een virtuele PKKK dag eigenlijk. Ik wil niet dat iemand zich door mij aangesproken voelt dus dan maar in de ik-vorm: wat gaan jullie doen als ik zo'n dag loop te mekkeren over alles waar ik verstand van heb en waar ik totaal geen verstand van heb? Ongeacht wat wil ik mijn gelijk halen, en dat zullen jullie weten ook.Je kunt me dan niet blokkeren, erger nog, ik dring me gewoon overal tussen en begin te mekkeren.
Wat ga je dan doen?
Op een forum als dit doe je dus gewoon hetzelfde, en als er te veel zijn dan vraag je moderatoren voor een IP-ban, als dat tenminste mogelijk is. Naming and shaming, desnoods royement van de V700 club maar in eerste instantie doodzwijgen.
En om te bewijzen dat ik geen echte drammerT
Hou 'm tussen de lijntjes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat grappig, Harm ut Fryslan vraagt daar om meer info, terwijl hij de persoon is die moord en brand schreeuwt nadat anderen vragen om extra informatie omtrent wat bandjes.hdalhuisen schreef : <a href="/node/43819"> www.volvo700vereniging.nl/node/43819
Altijd die "die leuk bedoelde opmerkingen"
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
i rest my case.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Kan iemand van de Drupal-haters me vertellen wat Drupal met het al dan niet reageren op advertenties heeft te maken? Of met het verbeteren van andersmans taalfouten op een hinderlijke manier? Of het hinderlijk PB-en?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-