oldtimerverzekering enige auto volvo 740 voor dagelijks gebruik
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
en dan is er nog eentje, maar daarvoor moet ik vanavond thuis even zoeken. Zal ik dan wel even posten. Of je nog steeds voor een dubbeltje eerste rang zit durf ik niet te zeggen, je hebt je leeftijd niet mee.
(Michael, het is niet de bedoeling hoor om je in de haren te vliegen )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Was wel even wat gezeur en geregel voor nodig, maar voor mij hebben ze een "maatwerk polis" aangemaakt.
(Ik ben ook betalend lid van deze vereniging en dat vonden ze ook wel fijn te horen en erbij te kunnen zetten..met fehac nummer)
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
@Gerben: Is dat toevallig bij dezelfde verzekeraar als waar de auto's van je ouders verzekerd zijn?
In het algemeen: Even de telefoon oppakken en bellen levert je doorgaans meer financieel voordeel op dan wanneer je als een autist bang voor de telefoon alleen websites afschuimt.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Nope. Los van de verz.mij van mijn ouders.Michael Oud schreef : @Gerben: Is dat toevallig bij dezelfde verzekeraar als waar de auto's van je ouders verzekerd zijn?
Staat totaal los/gescheiden van elkaar.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens kan ik me voorstellen dat verzekeraars ook rekening houden met de woonplaats van de verzekerde.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Kilometrages mocht ik zelf bepalen/doorgeven, maar heb het wel redelijk laag gehouden, 7500 tot 10.000 km/s per jaar.Michael Oud schreef : Ok, ga eens door. Hoe zit het met kilometrages etcetera?
Overigens kan ik me voorstellen dat verzekeraars ook rekening houden met de woonplaats van de verzekerde.
Via www.vdkassurantien.nl , dat via Europeesche NV een verzekering heeft afgesloten voor mij bij Voogd & Voogd.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Koen Wiegink
- Nieuw lid
-
waar kan ik de auto wel verzekeren voor een lage premie?
wie kan mij helpen!
- V700 register
- Nieuw lid
-