oldtimerverzekering enige auto volvo 740 voor dagelijks gebruik

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2012 13:33 #1356452 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic jawel
<a href=" www.youngtimer-verzekering.nl/oldtimer/d...ks-gebruik-oldtimer/ "> www.youngtimer-verzekering.nl/oldtimer/d...ks-gebruik-oldtimer/
en dan is er nog eentje, maar daarvoor moet ik vanavond thuis even zoeken. Zal ik dan wel even posten. Of je nog steeds voor een dubbeltje eerste rang zit durf ik niet te zeggen, je hebt je leeftijd niet mee.
(Michael, het is niet de bedoeling hoor om je in de haren te vliegen )

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-04-2012 13:53 #1356456 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Jawel..even doorpushen.
Ja hoor, ik als (nu net) 22 jarige heb ook 2 oldtimers in de oldtimerverzekering voor 15 euro per maand.
Was wel even wat gezeur en geregel voor nodig, maar voor mij hebben ze een "maatwerk polis" aangemaakt.
(Ik ben ook betalend lid van deze vereniging en dat vonden ze ook wel fijn te horen en erbij te kunnen zetten..met fehac nummer)
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2012 13:58 #1356458 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reactie
@Chris: Voila, alles kan, maar ik denk zomaar dat je onder de 24 met een youngtimer/oldtimer die je dagelijks gebruikt echt niet op de door Koen zo gewilde 5 euro per maand gaat uitkomen. Overigens vroeg Koen of er een verzekeraar is die niet naar je leeftijd enzo vraagt. Het antwoord daarop is toch echt "nee".
@Gerben: Is dat toevallig bij dezelfde verzekeraar als waar de auto's van je ouders verzekerd zijn?
In het algemeen: Even de telefoon oppakken en bellen levert je doorgaans meer financieel voordeel op dan wanneer je als een autist bang voor de telefoon alleen websites afschuimt.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-04-2012 13:58 #1356459 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Nope.

Michael Oud schreef : @Gerben: Is dat toevallig bij dezelfde verzekeraar als waar de auto's van je ouders verzekerd zijn?

Nope. Los van de verz.mij van mijn ouders.
Staat totaal los/gescheiden van elkaar.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2012 14:01 #1356460 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok, ga door
Ok, ga eens door. Hoe zit het met kilometrages etcetera?
Overigens kan ik me voorstellen dat verzekeraars ook rekening houden met de woonplaats van de verzekerde.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-04-2012 14:05 #1356461 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Ja.

Michael Oud schreef : Ok, ga eens door. Hoe zit het met kilometrages etcetera?
Overigens kan ik me voorstellen dat verzekeraars ook rekening houden met de woonplaats van de verzekerde.

Kilometrages mocht ik zelf bepalen/doorgeven, maar heb het wel redelijk laag gehouden, 7500 tot 10.000 km/s per jaar.
Via www.vdkassurantien.nl , dat via Europeesche NV een verzekering heeft afgesloten voor mij bij Voogd & Voogd.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-04-2012 14:10 #1356462 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ah
Ah, Voogd en Voogd, daar heb ik m'n CX ook verzekerd.

• Koen Wiegink
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2012 11:34 #1356612 door Koen Wiegink
Beantwoord door Koen Wiegink in topic nog niets verder
hallo allemaal. allereerst bedankt voor al jullie tips en links. ik ben er mee aan het bellen mailen geweest de afgelopen dagen, maar nog niets opgeschoten.
waar kan ik de auto wel verzekeren voor een lage premie?

wie kan mij helpen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-04-2012 12:05 #1356613 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat
Wat je kunt proberen is, als je goed contact hebt met een dealer, je vezekering via hem onder te brengen bij Volvo Car Insuarance. Toen ik mijn auto bij de dealer kocht, heeft hij me daar erg gunstig onder weten te brengen. Ik had een verlopen royementsverklaring met 3 schade vrije jaren. Op verklaring van mijn vader (die was toen mee) dat ik enkele jaren schadevrij in hun auto had gereden kwam ik meteen op trede 6 of 7, uit mijn hoofd, met 45% korting oid. Ipv opnieuw beginnen op trede 0, met 0% korting. Altijd als andere verzekeringen een betere aanbieding willen doen lukt dat ze niet.

Moderators: Jerry Stam