oldtimerverzekering enige auto volvo 740 voor dagelijks gebruik
- Koen Wiegink
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Koen Wiegink
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
de V700V is lid van de Fehac en kun je bij de verz.mij dus opgeven als "lidzijnde" van een "oldtimerclub". en dan zijn verzekeringen al gelijk alwel wat gemoedelijker.
Groeten,Gerben
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Mbt de vraag van TS, goedkoop een verzekering voor een klassieker kan. Gewoon even zoeken op internet, lidmaatschap club is vaak wel voorwaarde. Ook de verzekeringsvoorwaarden zijn vaak streng en kilometers beperkt.
gr. Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Meneer de topicstarter, U begrijpt dat voor een verzekeraar de geringe risico's die het rijden van een oldtimer - beperkt kilometrage, een over het algemeen voorzichtiger bestuurder, veelal binnen stallen, geen gebruik als woon-werk verkeer en boodschappen auto - met zich meebrengt niet meer vanzelfsprekend zijn als het de enige auto in Uw huishouden is, waardoor de verzekeraar hoogstwaarschijnlijk geen speciaal tarief zal hanteren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
"Waar is toch m'n bril?"-"Op je neus."koen303114 schreef : ik hoorde dat je via een vereniging wel zoiets voor elkaar kunt krijgen maar hoe en wat voor een vereinging weet ik niet iemand een idee?
- Koen Wiegink
- Nieuw lid
-
er moet toch een manier zijn om mijn 740 als klassieker te verzekeren voor dagelijks gebruik zonder dat ze vragen naar je leeftijd, 2e auto, etc.?!
koen
- V700 register
- Nieuw lid
-