Dilemma
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik weet niet zo goed of het de moeite is om nog wat geld in de auto te steken.
Wie haalt me over om het wel of niet te doen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Lekken doen ze bijna altijd wel een beetje, en uitlaat kost je de kop niet: zowel nieuw als gebruikt.
Denk maar alvast aan het genieten als de motor weer ronkt, het raampje open gaat en je weer over ´s Heeren wegen cruised
- V700 register
- Nieuw lid
-
In het geval ik de auto blijf houden....hoe regel je dat dan met apk? Eerst apk en dan de schorsing eraf of schorsing eraf en dan apk. En ik mag zeker niet rijden naar het keurstation?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toch is het niet de juiste volgorde. Buiten dat om, ook als je wel eerst keurt en dan pas de schorsing opheft kun je niet aantonen dat je niet de hele tijd hebt gereden. Dus dat kan niet de reden zijn. Zoals Jarl al gequote heeft: als je auto niet meer geschorst is, moet deze zowel APK gekeurd zijn als verzekerd zijn. Daar ben ik onlangs nogal pijnlijk achtergekomen.flip_21 schreef : RDW zei mij dat je eerst schorsing moet opheffen, hoe toon je dadelijk aan dat je niet de hele tijd hebt zitten rijden?
Edit: En ik ben het eens met Henk. Bovendien, ga eerst eens achterhalen wáár het olielek zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarom zou je dat moeten aantonen? Je bent al die tijd niet 'betrapt'. Ze kunnen toch niet met terug werkende kracht bekeuren? Dan hadden ze je op eerdere tijdstippen moeten zien rijden...Michael Oud schreef :
Buiten dat om, ook als je wel eerst keurt en dan pas de schorsing opheft kun je niet aantonen dat je niet de hele tijd hebt gereden.flip_21 schreef : RDW zei mij dat je eerst schorsing moet opheffen, hoe toon je dadelijk aan dat je niet de hele tijd hebt zitten rijden?
Wij hebben al vaker auto's voor een tijd geschorst en nog nooit problemen gehad bij het ontschorsen. Zal wel eens navragen hoe mijn pa dat dan doet..Mijn 760 staat nog ook geschorst en met verlopen APK bij de schadehersteller btw. Dus die moet straks ook op APK en ontschorst.
@ Jarl. Ik zag je topic laatst nog op het volvo forum. Ik vind het een strakke bak in die rode kleur! Maar overtuigen kan ik je niet. Ik zou zeggen, breng hem eerst weer de weg op en rijdt er zelf een tijdje nog eens in. Bevalt het je niet (meer), dan moet je de auto gewoon verkopen en iets anders zoeken