De ALDI heeft weer gereedschap in de aanbieding
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Momenteel wordt, in Breda, alles van de Lidl akties vernietigd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mee eens, en voor degene die dagelijks sleutelen is het gewoon bagger en wil je het niet hebben (ik in ieder geval niet) maar voor degeen die af en toe eens een keer een boutje / moertje aan moeten draaien is het goed zat.struis schreef : Alles wat jullie niet kopen, gaat nadat het in de uitverkoop geweest is, in 2013 door de shredder..........
Kijk wel altijd even uit met de momentsleutels. Ik bedoel hiermee, vergelijk 'm even met iemand die een ge-ijkte heeft. Dan weet je hoe nauwkeurig het ding is voordat je dadelijk ongecontroleerd wielbouten, kopbouten of weet ik wat vaszet met die dingen en het moment niet klopt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is ook wel, maar aan de andere kant, wat is 160 euro, tegenover een afgebroken wielbout of draadeind in je cilinderkop?willemvAnbenthem schreef : Ga hem wel aanschaffen. Stond al langere tijd op mijn verlanglijstje. Maar €160 vind ik wel veel geld als je hem af en toe gebruikt
Voor de overige, ik kijk regelmatig tussen de aanbioedingen bij outlet-planet.nl
Daar komt die <a href=" www.outletplanet.nl/gereedschap-doppen-s...angen-c-330_151.html " target="_blank">groupbuy-Mannesmannset (die blauwe koffer) ook vandaanMomentsleutel, of van Mannesmann (nou ja, met hun merk erop) voor ik meen 4 tientjes.Heb ik ook al een jaar of 3, zat meen in in dezelfde groupbuy, prima tevreden over.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-