op MP deze auto gezien voor woonwerkverkeer, is dit aan te raden?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2012 19:01 #1349378 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed nakijken
Het verhaal met de automaatbak is gewoon onzin!!
Die zijn gewoon goed !!! ( AW 71)
Je rijdt met de V6 2849cc met 156pk. als een vorst.Dat er gas op zit is mooi ,maar blijf het onderhouden,zo voorkom je backfires en andere narigheid
Zet de 760 GLE op de brug en kijk hem goed na!!!!!
Ik denk dat hij al best roestig is....en zo niet ....dan kun je overwegen om het te kopen weer een 760 GLE gered.....
Suc(V) 6 met de beslissing.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2012 19:09 #1349380 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tja
Tja, al met al wordt het een moeilijke beslissing.

Als ik dit zo lees kan ik dus beter voor een ander soort motor gaan. Ik wil juist nu ( of later als ik er tegen het lijf loop).. kopen.

Ik heb niet echt de tijd om er veel onderhoud aan te (laten) plegen. Het liefst 1 x per 10.000 a 15.000 km. Dat valt voor mij qua tijd nog te overzien. Deze motor lijkt me fijngevoelig, helemaal in combinatie met lpg.

De snelheid telt voor mij niet, het gaat er om dat ik per dag zo`n 70 km rij, woon werk verkeer en 3 a 4 x per jaar naar Italie....

We hebben nu een 940 etstate, heerlijke auto, geen aanmerkingen, heel veel rijplezier, nu al bijna in 1 jaar 35.000 km gereden, en ik heb iets van daar kan nog wel een 740 bij, maar dan wel een goeie op gas, een diesel werd me al afgeraden, omdat een echte goede schaars is.... Dus vandaar een lpg....

Ik ga er nog over nadenken, en misschien rijd ik wel naar Assen volgende week...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2012 02:31 #1349479 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Een goeie auto word met de minuut schaarser, en dan bedoel ik meer dat ze nu niet meer de kwaliteit van vroeger bouwen dat is een Feit in mijn ogen.
Een goeie diesel is nog best te krijgen hoor, alleen daar zijn de prijzen ook naar en terecht want dan trapt niet jan en alle man die diesels af,Ik zelf ben een Diesel man, vandaag weer lekker zitten genieten naar Asperen toe, wat een heerlijke rit met het zonnetje er bij en die 6 in lijn aan het tokkelen of het zn lust en zn leven is puur genieten met 130/140 nadat hij lekker rustig warm was gereden en waar het kon,en ja dan ben je elke 7500 km volgens de boeken wel aan een olie beurt toe, maar als je echt wilt hebben dat je lang an je auto kan genieten kun je het beste bij een redblok ook de olie om d 10.000 km verversen en andere dingen vervangen, dus een echt groot verschil zit er niet in,Zo weet ik inmiddels ook door schade en schande dat die beruchte V6 een goed blok is, de diesels zijn ook hele goeie motoren en inmiddels weet men hier hoop ik dat ik toch wel serieus met mijn auto bezig ben en er(volgens mijn vriendin) heel veel tijd en energie in stop, maar het is met elke auto zo alles valt en staat bij onderhoud, als je dat niet doet dan kom je te staan met dure reparatie's,En het gegeven is dat de mensen die de 2d hands auto's rijden niet weten wat het onderhouds interval is van hun auto.
Ik hoop in iedergeval dat je de juiste keuze maakt en niet over 1 nacht ijs gaat.
Tom.

Moderators: Jerry Stam