Da's onbeschoft!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2012 22:40 #1348816 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic altijd
Ikzelf zou altijd werk maken van dergelijk anti-sociaal gedrag. Wat houdt je tegen ?Er zijn volwassenen die erom vragen opvoedhulp te krijgen op die manier....vrees dat ze het een vioglende keer wéér zo zullen doen simpelweg omdat het gedrag beloond werd. Dergelijk maatschappelijk hufterig gedrag dient te worden aangepakt en zo denk ik erover.
Heb dit tig beleefd, een huilende dame die meende weg te rauzen vanwege de angst voor de toorn van haar man...eenmaal een tegenligger die de bocht verkeerd nam en m'n komplete spiegel eraf reed, gas gaf en foetsie was en bleef.....de talloze parkeerschades ( vorige week nog n dame met 3 kinderen die duidelijk onder stress 't portier opensmeet en aangesproken riep dat het wel meeviel en ik niet moest zeuren ( schade euro 750) enz.
Zappa

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-02-2012 22:46 #1348818 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wel schade
Ga de auto eens wassen dan zul je het zien.......
Al is het de stootstrip zelf die platter is.....
Kijk maar eens goed......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2012 11:36 #1349019 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad
Wat een ellende. Ik snap hoe je je voelt; ik ben al heel vaak terug gekomen bij mijn auto nadat er iemand iets aan had gesloopt. Een foutje mag en kan iedereen maken, maar los het dan netjes op.
De kans om de zaak netjes af te handelen had de Golf rijder en hij of zij heeft ervoor gekozen dat niet te doen. Dan is het eenvoudi, mijnsinziens.
Inderdaad de auto wassen en goed kijken. Al is het "enkel" de stootstrip; als die strip voor de botsing goed was dan heb jij dit niet verdiend. Altijd claimen en/of melden. Temeer voor redenen die Mathy al heeft omschreven.
Succes!

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-02-2012 12:36 #1349021 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Melding maken
Ik deel ook de mening dat de opvoedkundige dienst in de vorm van politie inmenging hier op zijn plaats is.
Laatst heb ik ivm asociaal rijgedrag van een aannemer ook gewoon het bedrijf opgebeld en lokatie, tijdstip en nummerplaat doorgegeven aan de baas.  Heb hem ook gemeld dat ik zijn bedrijf derhalve nooit zal inhuren als er dit soort hufters werkzaam zijn en dit door zal vertellen aan mijn kennissenkring. Die was maar al te verrast en nog meer ontstemd. Die chauffeur heeft denk ik wel een standje gekregen.
Zo ook in dit geval. Gewoon melding maken en opvoeden.
 Ben ondertussen uiteraard de naam van de aannemer vergeten, maar dat weten zij niet.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2012 01:43 #1349106 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Terwijl....
Ik ben juist Volvo gaan rijden omdat je dan ongestoort tegen andere "B" merken aan kan rijden, zonder dat jezelf schade hebt...........
En nu dit.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2012 08:27 #1349108 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weet

Niels 944 16V schreef : Wat een ellende. 

jij wàt ellende is? Iig niet een krasje op je auto!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-02-2012 09:22 #1349113 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ellende
Er zijn vele soorten ellende die erger zijn als een kras of een deuk in het leven van een mens.
Maar ik wordt er wel beroerd van als een of andere deb.... een kras of deuk(je) op mijn auto heeft gemaakt of het nou de 740 is of mijn dagelijkse auto.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2012 02:27 #1349937 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja hoor...
...dat weet ik:

Tomaat schreef :

Niels 944 16V schreef : Wat een ellende. 

jij wàt ellende is? Iig niet een krasje op je auto!

Maar een beetje medelijden mag ik hebben met een mede verenigings lid, toch? Ik weet - uit ruime ervaring - hoeveel extra werk een dergelijk medemens kan veroorzaken. Ongevraagd asociaal (rij)gedrag betitel ik daarom als zijnde "ellende".
Er is vanzelfsprekend altijd een situatie te noemen die kan worden bestempeld als "erger" dan een andere situatie. Of die situatie nu schade aan een auto betreft of "ellende" met betrekking tot in-materiele zaken. Van de andere kant zijn dergelijke gevoelskwestie's buitengewoon moeilijk meetbaar en ben ik van mening dat je wat denigrerende opmerking als discussiepunt dus weinig relevant is.
Desondanks, of moet ik wellicht juist zeggen daarom, denk ik te mogen beweren dat het woord ellende voor de door Robert omschreven zaak hier best op zijn plaats is.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-02-2012 02:36 #1349939 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Ellende ja...!
@ Niels,
D`as idd ellende. Ik zou er ook "dood ziek" van zijn. En als iemand dit woord(gebruik) zo nodig moet vergelijken met andere "ellendige zaken"..., dan wordt het een zinloze discussie. Het onderwerp is duidelijk; we hebben het in dit geval in verenigingverband over onze gekoesterde bakstenen...  . 

Moderators: Jerry Stam