Da's onbeschoft!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rijdt de bestuurder van de Golf weg!! Ze noteerden meteen de nummerplaat natuurlijk! Wat een onbeschoftheid. Het was een Nederlandse plaat. Als buitenlander dien je je wel netjes te gedragen in een gastland lijkt mij.
Ik naar buiten en kon niets aan het plaatwerk ontdekken. Hij had het portier recht op de rubberenstootrand gepakt. Alleen een kleine beschadiging aan de stootrand aan het uiteinde... Best wel jammer anders had ik met heel veel plezier de politie gebeld en kon hij het later waarschijnlijk voor de politierechtbank in Belgie uitleggen waarom hij door is gereden. Maar ja, er is niks of nauwelijks schade.
Ik vind het hondsbrutaal dat die gast in de Golf wegrijdt... Hij heeft niet eens de moeite genomen om mijn auto te bekijken op schade. Ik heb al iets tegen Golfrijders, maar dit bevestigt het weer...
Vandaag op de RDW site zijn nummerplaat nagetrokken en alles schijnt te kloppen. Hij is ook nog verzekerd.. waarom doet zo iemand dat dan??
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook is er een kans dat uw verzekeraar weigert u nog langer te verzekeren.
Hoe kunt u dit voorkomen? [*]Verlaat nooit de plaats van een ongeval zonder uw identiteit kenbaar te maken. [*]Laat een bericht achter (onder bijvoorbeeld de ruitenwisser) als de ‘tegenpartij’ niet aanwezig is. [*]Als u toch doorrijdt (omdat u bijvoorbeeld in paniek raakt), ga dan zo snel mogelijk terug naar de plaats van het ongeval of meldt u bij de politie. [/list]Weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik kan hier altijd slecht tegen en eens dat dit onbeschoft is.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Heel vervelend als dit soort dingen gebeuren en mensen gewoon wegrijden....zelfs als het vaak best wel meevalt.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar had je niet naar buiten kunnen lopen? dat betalen kan ook wel even wachten(zolang je de spullen op de balie laat liggen) en vaak hebben klanten daar ook wel begrip voor.
En ik zou als ik jou was er gewoon mee naar de politie gaan, want een volgende keer zal deze persoon wel wachten en het netjes afhandelen.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is volgens mij alleen een misdrijf als er persoonlijk letsel is.JMB schreef : Of dit nog klopt niet helemaal zeker maar als u gepakt wordt kan dit een gevangenisstraf van maximaal 3 maanden of een boete van de derde categorie (maximaal EUR 7.400,00) opleveren.
Ook is er een kans dat uw verzekeraar weigert u nog langer te verzekeren.
Hoe kunt u dit voorkomen? [*]Verlaat nooit de plaats van een ongeval zonder uw identiteit kenbaar te maken. [*]Laat een bericht achter (onder bijvoorbeeld de ruitenwisser) als de ‘tegenpartij’ niet aanwezig is. [*]Als u toch doorrijdt (omdat u bijvoorbeeld in paniek raakt), ga dan zo snel mogelijk terug naar de plaats van het ongeval of meldt u bij de politie. [/list]Weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik kan hier altijd slecht tegen en eens dat dit onbeschoft is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met die getuigen uit de winkel heeft u toch een zaak om die hollander aan te pakken.
Jammer, en vooral onnodig allemaal.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als het portier naar de vaantjes was had ik melding gemaakt en had hij het geweten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
"Niet melden" zorgt ervoor, dat de Golfrijder de volgende keer weer denkt dat ie er wel langs komt. Maar als de sterke arm van de wet een keer contact opneemt met diezelfde persoon, denkt ie de volgende keer nog wel een keer na, voor ie er vandoor gaat. En misschien is ie dan ook wat voorzichtiger.
groetjes
Mathy