Ligt het nu aan mij of...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet iedereen beschikt over liggende gelden.
Zelf heb ik mijn 944 met 101.700 KM in onderhoud bij Volvo v.d.Wulp en vind ik de prijzen zeer schappelijk.
Een oudere auto met hoge KM standen brengt vaak hogere kosten met zich mee, die niet voor iedereen direct behabbaar zijn.
Dus oordeel niet over een ander zijn beurs, maar ondersteun ze met advies.
Lid 941 Capelle aan den IJssel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De bedoeling van ons allen met deze vereniging is het in stand houden van de types, niet het veroordelen van de eigenaars. En al helemaal niet het af..... van mensen, Ga maar naar het forum van bepaalde politieke partijen dan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk, dat vind ik persoonlijk dus erg gaaf ! (Ja, ik heb ook zo'n gereedschapfetish en ook nog spulletjes van opa liggen die loodgieter was en soms ook nog wel eens gebruik).struis schreef : ........
En het is ook leuk om iets te maken/repareren wat je economisch gezien beter kan kopen in de winkel.
Ik ben deze week 4,5 uur bezig geweest een trechter te maken, die je voor een paar euro kan kopen........
Nu heb ik er één van RVS, die je koopt zijn van plastic en snel kapot.
Die ik nu gemaakt heb, daar hebben m'n achterkleinkinderen nog plezier van!
NB ik heb nog steeds gereedschap van m'n Opa uit 1890.
Nee, het gaat mij absoluut niet om het 'afzeiken' van iemand van dat wil ik helemaal niet. En ieder die me kent zal dit ook kunnen bevestigen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Daar werd het netjes geschilderd, en aan een gereedschap wand opgehangen, met de naam erbij.
Je raad het al, we verzonnen de stomste, gekste dingen, die nergens op sloegen.
Lassen draaien frezen, het zag er best netjes uit, maar je had er niks aan.
Netjes geschilderd en wel, hing het daar dan aan de wand!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als jij zo wilt leven prima jongen. Ik dus duidelijk niet en nee, ik hoef niet aardig gevonden te worden door iedereen. Dat 'handjevol' mensen wat rond mij heen staat is veel belangrijker voor mij 'als de rest'.Michael Oud schreef : Iedereen die je kent kan het vast bevestigen, maar voor alle anderen die je niet kennen, kom je over als een zuurpruim die zich blijkbaar te veel aantrekt van andermans zaken en beslissingen. Ga niet uit van het handjevol mensen die je wel kennen, maar van de hordes mensen die je níet kennen als je en plein public je mening meent te moeten verkondigen.
De term 'zuurpruim' zal ik ook als niet gelezen beschouwen, want wie ben jij om daar een oordeel over te vellen. Niemand heb ik met mijn stukje persoonlijk, op de man, aangevallen. Het siert je niet dat jij dit dus wel doet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
+2Sluit ik mij bij aan.EndlessQuest schreef :
Die mag zó in een lijstje eigenlijk. Erg goed gezegd!Michael Oud schreef : De één zeurt over geld, de ander over andere mensen. Daarmee ben je zelf eigenlijk niet zo heel veel anders.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik oordeel in dezelfde wijze als jij dat doet. Je manier van openbaar ergernis spuwen is niet chique. Onder vier, of zeg 6, zelfs 8 ogen dit soort dingen bespreken, soit. Ik zeg niet dat je je aardig gevoeld wil worden, ik zeg dat je subtieler om moet gaan met de situaties van anderen. Of je nu iemand persoonlijk aanvalt, of een hele groep, je kan alsnog individuen kwetsen. Ik heb geen werk, en mijn auto is momenteel te duur. Ik voel me nogal aangesproken dus. Nogmaals, als ik inkomen heb, ben ik niet te beroerd geld uit te geven voor onderdelen, maar als ik een paar magere maanden heb, dan kan ik misschien ook wel een keer een tweedehands band monteren. Ben ik er trots op? Nee. En zo kan iedereen wel eens een magere maand hebben.Dirk342 schreef : Als jij zo wilt leven prima jongen. Ik dus duidelijk niet en nee, ik hoef niet aardig gevonden te worden door iedereen. Dat 'handjevol' mensen wat rond mij heen staat is veel belangrijker voor mij 'als de rest'.
De term 'zuurpruim' zal ik ook als niet gelezen beschouwen, want wie ben jij om daar een oordeel over te vellen. Niemand heb ik met mijn stukje persoonlijk, op de man, aangevallen. Het siert je niet dat jij dit dus wel doet.
Edit: Het feit dat je ergens schijtziek van wordt, en die mening openbaar spuwt, maakt je een zuurpruim. Azijnzeiker. Nors. Chagrijnig. Hoe je in het echt bent, kan mij dan weer weinig schelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Boy 960ldoensen schreef :
Vreemd Boy, ik kom bij dezelfde dealer en voor Henk is geen moeite teveel als ik em wat vraag en die frikandel van mij is toch meer dan 10 jaar ouder dan jouw 960Boy960 schreef : Hoe doen jullie dat bij de dealer wat bestellen als ik hier in de buurt naar de volvodealer ga met mn 960 dan kijken ze je met de nek nog nie aan. Je telt pas mee als je minimaal een V70 of liever nog een XC90 hebt en zelf aan je auto sleutelen is al helemaal uit den boze dat moet je gewoon daar laten doen. Nee daar kom ik niet meer ik heb nu een adres in Goch (duitsland) gevonden dat is vanaf Boxmeer (waar die daeler zit) even de grens over. Super vriendelijk, kunnen alles origineel bestellen en schappelijke prijzen moet zeggen daar kunnen ze in Holland nog wat van leren
Volvo 960 Estate 1995 B6254S 'De Groene Draeck'
Crocs maat 43
Hmm waar is de tekst nu gebleven ?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik zal Michael's standpunt even kort samen vatten, zodat er overblijft waar het Michael volgens mij om gaat.
Als je op een forum komt waar niet iedereen je kent, pas dan op met hoe je iets zegt. Want mensen kennen je niet en kunnen zaken dus anders interpreteren dan jij ze bedoelt.
Tot zover de samenvatting (mijn interpretatie dus).
Het staat iedereen natuurlijk vrij, om zich ook maar iets aan te trekken van de reactie van die ander. Maar als je je er niks van aantrekt, laat dat dan ook merken. Of reageer helemaal niet. Wat ik nog wel eens zie, ook hierboven, is dat mensen van mening zijn dat ze zich van die ander niets aantrekken, maar in hun reactie duidelijk aangeven, dat ze beledigd zijn. Terwijl ze in de tussentijd wel door blijven schermen met het feit dat ze zich er helemaal niks van aantrekken.
Dus bij deze twee tips (die overigens al vaker en ook door anderen hier en elders binnen het verenigingsgebeuren gegeven zijn):
- Hou er rekening mee dat dingen die je op het forum zet, anders over kunnen komen, dan jij bedoelt.
- Diingen die anderen hier op het forum zetten, kunnen anders bedoeld zijn, dan jij ze interpreteert.
groetjes
Mathy (moderator)