Wat Dirkie zich nu allemaal weer op de nek heeft gehaald :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2012 07:22 #1364206 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lekker
Lekker is dat he Dirk, gewoon heerlijk cruizen, relaxt en geen stress genietend van het getokkel.Weet precies wat je bedoelt.
Tom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2012 08:07 #1364208 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1 op 12
Hoi Dirk,

Was inderdaad leuk om jou en de auto weer te zien. Wat betreft het verbruik, dit is het verhaal:
www.volvo700vereniging.nl/node/5205
Het tractor geluid wordt dan wel wat minder.

Groet

Bert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2012 17:08 #1364237 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic een gelukkig en bevoorrecht mens
Dirk342,
Je hebt me geraakt met de tekst:
Verder de gehele weg puur zitten genieten van het 'tractortje', lekker rustig aan op 110 km/h, CC aan, Fleetwood Mac via een casettebandje door de luidsprekers (wat echt geweldig klinkt de stereo), schuifdakkie op de kantelstand, wat ben je dan een gelukkig en bevoorrecht mens.....
fleetwood Mac, daat gaat er bij mij ook wel in. weer helemaal terug in de oude tijd.
Zijn er misschien meer mannen die een ervaren gelukkig moment willen beschrijven.
Groet John

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2012 17:32 #1364238 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Radio Veronica
Is zo af en toe wel leuk ......
maar op een vrijdagavond toen ik m,n zoon naar Deventer mocht brengen was het wel heel back to the 80,s ....op de terugweg In The Mix.....goede muziek en al slingerend over de dijk langs de Yssel terug richting Epe 60 Km/h en een mooie brom van de V6 op de achtergrond,... ik zeg: GENIETEN !

Gek ? ja echt wel !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2012 21:28 #1364253 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic een paar dagen nadat
we dit jaar een 940 uit '97 hadden bemachtigd met 165.00 op de teller. Een beetje 960 lijkend dachboard met houtnerf.
Mijn vrouw men ik reden naar huis op de cc dat zat er dus ook op, we keken elkaar aan en zeiden beiden "wat zijn we rijk hé."
Groet John

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-07-2012 21:41 #1364255 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Juist
dit soort ervaringen maken het leven zo geweldig mooi, dat je echt kunt genieten van, in principe, hele simpele dingen.
Ik heb aan de 760 nog genoeg te doen, zo'n ding is ook nooit klaar in mijn ogen, maar dat valt allemaal helemaal in het niets als je er dan weer zo'n leuk ritje meemaakt.
En misschien wil ik allemaal wel teveel natuurlijk, maar vind het leuk om te doen. Zoals het gesprek gisteren met Jelmar over een goede oliedruk- en olietemperatuurmeter voor de 760, heerlijk gewoon.  En het leuke is, het komt er ook gewoon in !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2012 22:27 #1364323 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat Dirkie zich nu allemaal weer op de nek heeft gehaald

Dirk342 schreef : Gisteravond samen met Ajen850 (maatje van me van het 850forum) gezellig bij Jelmar op bezoek geweest en daar gezellig zitten OH-en met 'm en Bert Stolker (Leuk je weer te zien Bert).
Jelmar tevens van zijn 855 afgeholpen en deze weer mee terug genomen naar Apeldoorn voor de sloop.
Verder de gehele weg puur zitten genieten van het 'tractortje', lekker rustig aan op 110 km/h, CC aan, Fleetwood Mac via een casettebandje door de luidsprekers (wat echt geweldig klinkt de stereo), schuifdakkie op de kantelstand, wat ben je dan een gelukkig en bevoorrecht mens.....

<html />

Moderators: Jerry Stam