problemen met KPN E-mail

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2012 00:52 #1347830 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tis
Het is mijn mening en daar mag iedereen van vinden wat zij er van vinden.
Elk ding heeft 2 kanten maar Prive gegevens zijn Prive gegevens, Bedrijfen die op de beurs staan zijn openbaar in mijn ogen maar de Prive bestanden zijn Prive bestanden, en die horen niet openbaar te zijn, daarom reageer ik ook vel tegen een Hacker en iemand die bij een bedrijf werkt als Hacker maakt niet bekend dat hij dat is.
Tom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2012 06:33 #1347837 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mening
Exact, darom reageerde ik ook..mijn mening. Nuanceren is dikwijls niet verkeerd...dat was de opzet van m'n stukje. Een flinke reactie geven zodat je eens zou gaan denken over bijv. het feit dat er soorten hackers ijn en in z'n algemeenheid jouw uitspraken niet kunnen. Iemand die intern hackt en dat verzwijgt, is geen dief per definitie.
Voor het pc-tijdperk waren er lieden die binnen de NS-organisatie hackten....prima lieden en prima gedrag, dat is mijn mening. En nagenoeg de hele Duiste samenleving "hackte" ten nadele van familie-buren en vrienden, om er zelf beter van te woren en dat verfoie ik. Allerlei hack-vormen dus.
zappa

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2012 10:18 #1347844 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weet je nog
Het grote Digid-D lek ?
De massale bankpas fraude met de magneetstrip,terwijl er allang een alternatief was?
Wickie-leaks die schandalige niet-democratische, tegen de mensenrechten gerichte dossiers opende?
Google die alles-enalles opsloeg en doorverkoopt?
Waarom horen we nooit meer iets daarover ?
Omdat klokkeluiders hun hoofd boven het maaiveld hebben gestoken van onze bezitterige heersende klasse.
Als het niet uitkomt wordt je kapotgemaakt. Wetovertreder, openbare orde, priverecht, respectloos, activist, zijn veel voorkomende benamingen.  En als dat niet helpt kan je de term "terrorrist"nog uitproberen.
Anders wordt je aangeklaagd voor iets anders en desnoods zonder probleem uitgeleverdaan een natie die de vrijheid en democratie voorde hele wereld beschermd..
Is het je ook opgevallen dat het steeds "normaler"wordt om vanuit overheidsoverwegingen web-sides legaal uit te sluiten van publiek ?
Hoe meer openbaringen, hoe meer en meer het "gewone volk" zich bewust maakt van zijn ongelijke positie. De kranten en TV zijn op te kopen. Of te beperken via wet.
Het internet kan nog vrije berichtgeving laten doorschemeren. Waar of niet waar. Maar er is nogde keuze.
Vrije journalistiek met de middelen van heden, zijn in mijn ogen onmisbaar voor een goede onwikkeling van de democratie.
De doofpot is uit de tijd voor een weldenkende wereldburger.
Zonder enig iemand tewillen kwetsen,geef ik mijn mening voor wie het wil lezen, Rolf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2012 11:44 #1347848 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bravo
Bravo Rolf !

Zo is het.
Hier in de buurt ligt de Peel....daar kon de verarmde-uiitgebuite arbeidersklasse inkopen doen ) kon??...verplicht was het ) in de winkel van de baas. Hiijzellf woonde in een villa danwel burcht. Vorbeelden te over en toen kwam de revolte, wereldwijd. Heeft het iets opgeleverd ? Zeker, maar denk niet dat een democratie 1 gezicht heeft, dat er gelijke kansen zijn, dat alles om ons heen transparant is. Ken je 1984 van George O ? Ooit gehord van het koppelen van massa's bestanden van burgers van overheidswege ? Wij zijn toch de burgers? Besloten wij burgers dit ?
Leve de hacker en de vrijdenker, de -in-de-pot-roerders. de devanten mits gebeurt doals al benoemd in eerdere topic-ijdragen.

Zappa
(Martin)

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
12-02-2012 12:13 #1347853 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic update --->babydump
zoals nu lijkt zijn de gegevens niet vanuit kpn gelekt.
zie <a href=" nos.nl/video/340009-hacker-babydump-heef...evens-gefilterd.html ">link.
en zoals de verslaggever aangeeft maandag komen de gegevens van een ander groot bedrijf aan bod.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2012 14:42 #1347871 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic we hangen gewoon iemand anders op
zijn schuld, dus wij konden er niets aan doen.
Zo oud als de weg naar Rome.
Weer iets wat lijkt. De onderste steen is nog niet in zicht. Laat staan dat deze ooit boven komt.
Volgende stap is: De onafhankelijke onderzoekscommisie.
Betaald door een groot-aandeelhouder. Je weet wel, die van de Digid-D,
 Pro-rail, bouwprojecten etc.
Gezonde Ollandsche cultuur, toch ?
Sorry mensen, Ja, het maakt me boos dat de elite kan doen wat hij wil.
Maar wel de regels van fatsoen met sanctie's aan ons oplegd.
Tja,  Rolf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2012 17:36 #1347893 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic brood en spelen
Tja Rolf, wat rest is ngezonde alertheid. Deden de Romeinen het met broodd en spelen, in onze dagen is het old boys- network en schimmige lagen onder staatsstelsels. Wij mogen stemmen, een groot goed is de voorgehouden worst, waarop stemmen wij ?
de Hema-worst smaakt ook nergens naar.....kwestie van smaak ?

Zappa

Moderators: Jerry Stam