Inschrijven MBC-AB inbouwdag

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 22:13 #1347039 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ok
Hallo
Ik ben van de partij om te helpen waneer nodig!
Misschien heeft mijn tuning partner ook wel zin

Groet Chris

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 22:26 #1347043 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Gelukkig!
Ik begrijp uit het verhaal van Bas dat ik dus "twee eitjes" heb. Zowel Frans als Opoe zijn met de sleutel "centraal vergrendeld". Kon ook niet anders zijn, daar in Utrecht...

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 22:37 #1347044 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Eindelijk...
Weer zo`n uitdaging! Kan Ton ook eindelijk  eens in een èchte 760 GLE sturen. . Heeft ie eerder ook al eens ondervonden met een èchte s90.... .

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
06-02-2012 10:25 #1347083 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Schop.

TGTF schreef : Ik meld me aan voor voor de AB, (Heb bas een PB gedaan met vraag en antwoord), en dan voor de Zondag, Gerben als je mee wil rijden hoor ik het wel.

Tom.

Tom Tom, is het misschien niet een leuk idee om onze eigen inbouwdag voor de Noorderlingen te organiseren? Als Harm ook nog eens even meewerkt........

(Niet bedoeld om mensen tegen het been te schoppen)
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2012 19:31 #1347231 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zaterdag 3
Ik zou iever een ander weekend hiervoor willen inplannen. Als het niet anders kan liever Zaterdag 3 dan de 4e voor het inbouwen van de MBC.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2012 17:14 #1347314 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Muiterij
gerryberrie schreef:
Tom Tom, is het misschien niet een leuk idee om onze eigen inbouwdag voor de Noorderlingen te organiseren? Als Harm ook nog eens even meewerkt........
Tenzij je met Tom Tom bedoeld een navigatie systeem inbouwen:
Als dat doorgaat dan stel ik Mark Rutten voor om dat Friesland toch maar die status aparte te geven door het aan Denemerken te verkopen.  Want dat organiseren van de 11 steden tocht wordt toch niets. 
Nee zonder gekheid als jullie dat willen dan denk ik dat je dat moet doen. Alleen laat het me weten en zorg dat de spulletjes van Baseman in jullie bezit zijn want Baseman komt wel naar Oss.

Groeten uit PrinsenbeekRies van Lomwel, Lid 1119Volvo 945 LPT B230FK estate MY 1998 Olive green 421Volvo 945 LPT B230FK estate MY 1998 Grey metallic 426-46

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2012 18:03 #1347321 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou moe

mark-gb schreef : Ik zou iever een ander weekend hiervoor willen inplannen. Als het niet anders kan liever Zaterdag 3 dan de 4e voor het inbouwen van de MBC.

Ha ha ha, hij is leuk.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2012 11:56 #1347696 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Stand van zaken 11-2-2012
De volgende personen hebben zich ingeschreven cq hun hulp toezegd.
De keuze voor de zaterdag of zondag ontloopt elkaar niet veel maar er zijn meer argumenten voor de zaterdag: Het regelen van hal loopt via WillemV die zondags van zijn vrouw is en Bas doet zondag liever leuke dingen met de kinderen en het is maar de vraag of Chris (scaniar164) op zondag niet naar de kerk moet.
Nou ik hoor wel<table style="width: 321px; height: 281px;" border="2" align="left"><tbody><tr><td>Naam</td><td>AB</td><td>MBC</td><td>Za</td><td>Zo</td></tr><tr><td>Benthuis</td><td> </td><td>X</td><td> </td><td>X</td></tr><tr><td>RVL</td><td>X</td><td>X</td><td>X</td><td>X</td></tr><tr><td>MdeRijke</td><td>X</td><td> </td><td> </td><td>X</td></tr><tr><td>Geejee</td><td>X</td><td> </td><td>X</td><td>X</td></tr><tr><td>Kruithof</td><td> </td><td>X</td><td>X</td><td>X</td></tr><tr><td>Ton760GLE</td><td>X</td><td> </td><td>X</td><td>X</td></tr><tr><td>A_A</td><td> </td><td>X</td><td> </td><td>X</td></tr><tr><td>MarkGB</td><td> </td><td>X</td><td>X</td><td> </td></tr><tr><td>Buddyrich</td><td> </td><td>X</td><td>X</td><td>X</td></tr><tr><td>WillemV</td><td>X</td><td> </td><td>X</td><td> </td></tr><tr><td>TGTF</td><td>X</td><td> </td><td> </td><td>X</td></tr><tr><td>Baseman</td><td> </td><td> </td><td>X</td><td> </td></tr><tr><td>Scaniar164</td><td> </td><td> </td><td>X</td><td> </td></tr><tr><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td><td> </td></tr></tbody></table>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2012 12:36 #1347718 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kerk
Hallo
Naar de kerk doe ik niet maar wel nar de kroeg haha dus zondags uitslapen...
Verder maakt mij niet uit!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2012 12:56 #1347719 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zaterdag
Hallo,
ik wil ook graag op zaterdag mijn nieuw verworven AB inbouwen. Kun je mij ook op de lijst zetten.

Moderators: Jerry Stam