Inschrijven MBC-AB inbouwdag

• Michiel Kruithof (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-02-2012 18:30 #1346901 door Michiel Kruithof (GAST)
Beantwoord door Michiel Kruithof (GAST) in topic MBC-AB inbouwdag
Ben er graag bij met de Black pearl
Michiel Kruithof

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-02-2012 19:03 #1346906 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Nog een weekend ?
Wellicht kunnen we, afhankelijk van de planning van de sleuteldagen, er nog wel een weekend/zaterdag aan besteden.

De temperatuur moet ook wel een beetje meewerken, want de kachel in de hal is al meer dan een jaar afgekoppeld.....

Ik kan op vrijdag wel de deur openzetten naar de andere hal, wellicht dat we daar wat warmte van kunnen krijgen.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 07:45 #1346949 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Goed plan
Voor de zakenreizigers,vakantievierders en andere afvallers komt er dus nog een dagje! We komen met een voorstel.
Voor wat betreft de temperatuur in de hal: als er stroom is kunnen we met wat straalkacheltjes toch een heel eind komen? En we zitten droog dat is voor de meesten toch al beter dan op de straat en nu zelfs in de sneeuw. Dikke trui aan en gaan!
En ik zal eens kijken wat we voor de inwendige mens kunnen regelen in de vorm van een bakkie snert ofzo.
We zoeken ook nog wat vonkentrekkers (want die eerste keer raak van mij was geluk denk ik) die ons kunnen assisteren met de draden van de AB's. En voor de MBC zou het heel handig zijn als de tuner van het oosten Scaniar 164 ja jij dus Chris! erbij kon zijn om te helpen met het afstellen van de MBC's want dat deed ie de vorige keer echt super!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 08:43 #1346954 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik kom...
Wel met Frans of Opoe mee gereden. Staan ze er allebei op 1 dag. Dus schrijf mij ook maar in met 1 auto Ries.
Kijk wel welke ik mag besturen van Geejee!

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 10:20 #1346957 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Genoteerd
Ik neem aan vooor de inbouw van AB,Ton? Ik had het draadje geopend met de gedacht om on-line een lijstje bij te houden van alle deelnemers maar dat werkt dus niet. Enfin ik hou wel een lijstje in Excell bij.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 11:20 #1346971 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Check.

RVL schreef : We zoeken ook nog wat vonkentrekkers (want die eerste keer raak van mij was geluk denk ik) die ons kunnen assisteren met de draden van de AB's.

het enige lastige, zijn de twee voor de knippers, de rest ligt er al, als je de ontvanger in de deur hangt, is er niks aan de hand, zit het er in een half uurtje, drie kwartier in.Als ze allemaal naast elkaar staan, lukt het wel.
Misschien is een flipover met stift wel handig, kan ik het opschrijven, kun je het makkelijker bekijken.A4 met aanwijzingen, kan natuurlijk ook, bedenk ik me, terwijl ik dit type.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 11:36 #1346974 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Handleiding A4 hand-out, slim idee
Kijk daar hebben we nu een RC voor he? Een handleiding voor de AB zou heel handig zijn maar niet alle auto's zijn voorbedraad toch? alleen vanaf 1995 dacht ik. Maar daar komen we wel uit als er ook een handige elektricien bijzit (terwijl ik type denk ik dat jij dat wel bent Baseman....)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 12:23 #1346977 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn voorkeur heeft de
Mijn voorkeur heeft de zondag.

Gaat bij mij om de AB

Elektriciteit en deur panelen lukt zelf wel, maar graag wat tips :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 19:51 #1347026 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Melden
Ik meld me aan voor voor de AB, (Heb bas een PB gedaan met vraag en antwoord), en dan voor de Zondag, Gerben als je mee wil rijden hoor ik het wel.

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2012 22:12 #1347037 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Correct.

RVL schreef : Maar daar komen we wel uit als er ook een handige elektricien bijzit (terwijl ik type denk ik dat jij dat wel bent Baseman....)

Ik ben inderdaad zwakstroom en sterkstroom NEN1010 gecertificeerd installateur, dus 12 volt in een Volvo, dat lukt wel.
Vrijwel alle autos die nu al met de sleutel rondom dicht gaan, is het een eitje, ontvanger in de deur, motortje bijplaatsen en klaar, knippers is iets meer werk.
Is de auto niet voorzien van centrale vergrendeling, dan moeten alle panelen eraf.Iets wat ook vooraf zou kunnen gebeuren, scheelt tijd op de dag zelf.

Moderators: Jerry Stam