Na 17 jaar terug op zijn honk, toeval bestaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik klik op de advertentie en vergroot de foto: het IS de auto van mijn vader geweest -
Uiteraard gelijk gebeld, er naar toe gereden en na wat gesteggel over de prijs gelijk gekocht.
Vanmorgen opgehaald, met de trailer, want het is immers geen Volvo.
De vorige eigenaar, een Brabantse agrarier, heeft de auto drie jaar stil gezet ivm de hoge brandstofkosten (is tenminste het verhaal van de handelaar).
Hij is nog in een zeer goede staat, nog maar 151000 km en gezien het interieur en de techniek geloof ik dat graag. Wel achterstallig onderhoud dus moet er nog wel even mee aan het werk. Het kleine stukje boerendijk wat ik ermee gereden heb reed hij in ieder geval nog prima, ook nog een jaar APK erop.
Ben er heel erg blij mee. Wil hem houden voor het nageslacht -
Zoonlief van 12 was heel trots dat hij in de auto van Opa mocht zitten die hij nooit heeft gekend.
Heb maar stalling voor 1 dus als iemand serieus interesse heeft in BB dan overweeg ik die weg te doen. Niet voor oud ijzer prijs want er zit voor een kapitaal aan nwe onderdelen op, dan laat ik hem gewoon onder een doek naast het huis gaan, de Sable gaat naar binnen als ik de pekel eraf gewassen heb.
Wilde dit even met de medeliefhebbers delen -
Groet Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inderdaad koesteren, en zolang je geen droog brood hoeft te eten, niet meer verkopen!!
Veel plezier met de auto!!
gr.
Ton
- V700 register
- Nieuw lid
-
Veel plezier ermee!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van de zomer op naam en verzekeren en lekker mee touren op zondag als ik hem technisch genoeg vertrouw / grote beurt gegeven heb.
En qua aanschaf was hij ongeveer in de prijsklasse van een 960 van die bouwjaren dus nog net geen oud ijzer prijs -
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
3.8 V6 van discutabele kwaliteit maar hij loopt. 4 traps automaat met een net zo slechte reputatie als de motor.....
Maar ja deze loopt en kilometers ga ik er toch niet mee maken. Kan ik weer sleutelen, BB is nu immers klaar daar valt niets meer aan te sleutelen.
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die van mijn buurman was idd nieuw geleverd door Hessing maar had geen rare dubbele koplampen. Vliegend tapijt is het! maak maar eens foto's van binnen. Die snufjes zijn erg cool vind ik.solexpaul schreef : Saint het is inderdaad zo'n uitvoering. Geimporteerd door Zoet, de Hessing auto's hadden van die rare dubbele Europese koplampen en die vond Pa niet mooi. Idd leer, digitaal dashboard, elektrische stoelen, ECC, code voor het openen etc.
3.8 V6 van discutabele kwaliteit maar hij loopt. 4 traps automaat met een net zo slechte reputatie als de motor.....
Maar ja deze loopt en kilometers ga ik er toch niet mee maken. Kan ik weer sleutelen, BB is nu immers klaar daar valt niets meer aan te sleutelen.
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
+1!Chilm schreef : nou dat is heel makkelijk, die MOET je dan gewoon kopen, goed gedaan hoor.En de reputatie van de auto telt niet, die van je vader wel.Nooit meer wegdoen...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Veel plezier en geluk met de auto!