Interesse peiling GroupBuy USB autoladers in verschillende kleuren - GESLOTEN - VERSTUURD
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Ik weet dat deze leverancier zeker ook nog wel heel andere leuke producten levert, o.a een USB Oplader in de vorm van een boom met op elke tak een zonnepaneeltje, een erg mooi ontworpen paneeltje met een zonnecel erin dat je op je raam kan plakken in verscheidene kleuren....maar ook wel wijnkoelers of bestek of andere bruikbare dingen voor in de keuken.mbroeren schreef : Dank je voor je prettige reactie, helemaal mee eens natuurlijk. Ik heb alle begrip voor de terughoudenheid daar het je werkgever betreft. Hoewel we elkaar niet kennen, ga ik op de reacties af van mensen die jou wel kennen. Mijn vraag was en is, zoals je hem gelukkig ook interpreteerde, niet uit wantrouwen maar zeker wel uit interesse. Dergelijk leveranciers maken vaak ook nog andere dingen die de moeite waard zijn. Mijn ervaring is overigens dat dit soort leveranciers niet zo geheimzinnig hoeven te doen over copyrights, maar neem geen risico zou ik zeggen. Een paar jaar geleden deed ik nog een groupbuy met dingetjes uit China waar ik achteraf eigenlijk best wel spijt van heb. G mag weten wie hier allemaal door onderdrukt zijn. Hopelijk valt het mee.
Leuk spul zit ertussen.
Ik heb je erbij gezet op de lijst!mbroeren schreef : 1 x zwarte graag voor mij.
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Ik heb je erbij gezet!Jachtgroen schreef : Ik zou graag een zwarte.
Groeten,Gerben
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Ik heb je erbij gezet!ZwerverRoodbaard schreef : Ik heb ook belangstelling bij twee keer een zwarte oplader
Groeten,Gerben
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Ik moest die dingen al een tijdje hebben, maar nu kan ik het nuttige met het aangename verenigen, doe mij er maar 2 !! In voor de Volvo, de andere in de mobiele batterij, graag allebei zwart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Noteer mij maar voor 1 zwarte.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Ik hoor het wel.
Groet
Peter