Interesse peiling GroupBuy USB autoladers in verschillende kleuren - GESLOTEN - VERSTUURD
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk eens hier ;Postma schreef : Goed initiatief!!!
Ik begrijp dat je er zelf niks beter van wilt worden dus post ik de volgende link ook met de beste bedoelingen.
Kijk eens op <a href=" www.dealextreme.com/ " title=" www.dealextreme.com "> www.dealextreme.com
Geen verzendkosten en duurt soms wel even voordat je pakketje er is maar het kost dan ook twee keer niks.
Zelfde usb lader kost daar €1.93. Koopje toch!
<a href="/node/42629#comment-233289"> www.volvo700vereniging.nl/node/42629#comment-233289
En ze zijn exact hetzelfde, tot het serienummer aan toe, dus als ik Gerben goed begrijp, zouden ook de chargers van dealextreme (door dezelfde chinese handjes gemaakt) ook bewust en groen moeten zijn, maar toch aanzienlijk goedkoper
Edit; ik zie dat Postma de post hierboven waarin hij verwijst naar dealextreme heeft aangepast. Daar verwees mijn reactie naar.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar zag de note (te laat) van Gerben over fairtrade en wilde dat niet ontkrachten door een link van DX te posten (welke ook al gepost was, maar op een pheune zie je niet alles,... ). Dergelijke zaken als Fairtrade kan ik wel waarderen, vandaar mijn aanpassing.
Maar idd dikke kans dat ze uit de zelfde fabriek komen maar ter zijde. Misschien hebben ze wel twee aparte productie banden
<h2></h2>
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Voor mij graag 1 * zwart voor de 940.
In de 740 heb ik een radio met usb aansluiting die doet het laadwerk al.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je zegt dat het exact dezelfde is, en hierop staat een serienummer. En dat serienummer komt overeen met die van dealextreme."Gerryberrie schreef : <a href=" www.batteryking.nl/products/overige-prod...-auto-lader-wit.html ">HIER exact dezelfde...voor een toch compleet andere prijs...
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Het serienummer van onze lader is: P300.433
en is Not Made in China. (Er word iniedergeval nergens op het product zelf vermeld waar het gemaakt is...)
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gerben heeft iets leuks voor weinig met daarbij de beste bedoelingen.
Laat die jongen toch .......
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ineens komt er dan om de hoek kijken dat het om fairtrade gaat en voor het goede doel is, en dat de producten die ik plaats allemaal geen fairtrade zijn en er wordt nog net niet gezegd dat ik kinderen voor mij laat werken. En dat terwijl ik in de OP direct dezelfde charger herken. Dan is het toch niet zo heel raar dat ik reageer?
Als er gewoon van het begin af aan fairtrade bij had gestaan, dan had ik de hele suggestie van dealextreme ook niet gedaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Koop het liefst de goedkoopste.