Buitenkansje?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2012 19:43 #1345109 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geld brandt....
in de zaken, maar koelt snel af bij het zien van deze auto's
Zoals Frits al aangaf een aardige witte 740 en knalrode glimmende bekleding.
Leek net een tampon, kreeg spontaan PMS al je in de Volvo ging zitten. A bloody mess.
Stond een aardige BMW 318, brandweerrood, overgespoten (wel goed gedaan) uit '83.
Waar Frits een poging waagde om er in te gaan zitten, en donderde gewoon in de diepte.
Viel op dat de stoelen in de BMW's en Mercedessen ronduit slecht zijn. Gewoon uitgeleefd.
Ga je dan een Volvo stoel zitten van dezelfde leeftijd op ouder, dan heb je nog comfort en steun.
Wel een aardige DS uit 1970 gezien, was verkocht aan twee jonge gasten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2012 19:59 #1345110 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mercedes
Stoelen in Mercedessen slecht? Weet je het zeker? Die stoelen met van die, tja, springveren er in, zijn welhaast onverwoestbaar. En volgens mij zaten die tot in begin jaren negentig in elke Mercedes. Ik ben écht geen Mercedes fan, maar volgens mij is een slechte stoel iets dat je niet snel vindt in een Mercedes.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2012 20:39 #1345115 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet mijn ervaring
Tiens, Ik heb wel eens een 3 serie uit 78 of opgehaald uit friesland met mijn broertje. Hij heeft m ongeveer een week gehald, helemaal niks die zittingen.
En ik heb ook wel  eens in zo'n ouwe S klasse gereden en die springveren zaten toch echt ook bijzonder slecht. Vlak en wiebelig en hard. Maar hé wat kun je verwachten van een auto uit 78.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2012 20:46 #1345116 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze wel

Michael Oud schreef : Stoelen in Mercedessen slecht? Weet je het zeker? Die stoelen met van die, tja, springveren er in, zijn welhaast onverwoestbaar. En volgens mij zaten die tot in begin jaren negentig in elke Mercedes. Ik ben écht geen Mercedes fan, maar volgens mij is een slechte stoel iets dat je niet snel vindt in een Mercedes.

uit een mecedes S klasse met nog ton op de teller, echt waardeloos, geen steun, flinterdun. eigenlijk die auto onwaardig.
Afstellen ging moeilijk, een clubgenoot van hier zat met zijn hoofd voorbij de B-stijl.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2012 21:41 #1345119 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mercedes stoelen
Ik kan er niets aan doen, maar die zetels zaten echt belabberd en bovendien voelde ik me toch een beetje Koko Petalo. Sorry Jan!

RobK.

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2012 22:09 #1345125 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Re: Mercedes stoelen
Je hebt gelijk, Rob. De stoelen van een Mercedes kunnen niet tippen aan de Volvo zetels.
Maar wat rijden/wegligging betreft: dan is het net andersom....... 's Lands wijs, 's lands eer.

Groeten, Jan ( die het af en toe best leuk vindt om als Koko Petalo rond te rijden in   zijn Teutoonse praalwagen )

Moderators: Jerry Stam