Buitenkansje?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2012 23:03 #1090864
door V700 register
Buitenkansje? is gemaakt door V700 register
link.marktplaats.nl/518413658
Naast een paar Volvo ook enkele leuke andere exemplaren. Ik ga daar kijken met een stel goede vrienden.
Naast een paar Volvo ook enkele leuke andere exemplaren. Ik ga daar kijken met een stel goede vrienden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2012 23:11 #1343302
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Geen geld
Hallo Volvisti
Zou hier iemand een slaatje hebben willen slaan uit de belastingregel, die ervoor zou zorgen dat auto's van 1987 en daarna niet meer belastingvrij zouden worden? En nu die niet door gaat, z'n "verzameling" op lossen?
groetjes
Mathy
Zou hier iemand een slaatje hebben willen slaan uit de belastingregel, die ervoor zou zorgen dat auto's van 1987 en daarna niet meer belastingvrij zouden worden? En nu die niet door gaat, z'n "verzameling" op lossen?
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-01-2012 23:15 #1343304
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic lijkt me leuk.
Zo hé, da`s jammer. Maar het zal wel een andere reden hebben...
Maar ik ga i.i.g. ook even kijken als de gezondheid het toelaat. (kijken en nie kopen...
) Zal mij benieuwen, alle handelingen op één dag. Zal wel een chaotische toestand worden. Toch jammer om zo`n verzameling van de hand te moeten doen. Zal wel niet allemaal van één eigenaar zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 09:46 #1343320
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verkoopstunt
Ik denk dat het inderdaad stomr gaat lopen daar, ook gezien de berichten zo op twitter, Facebook, en Forums
Het is in ieder geval een goede verkoopstunt, bedoeld of onbedoeld.
Het is in ieder geval een goede verkoopstunt, bedoeld of onbedoeld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 10:59 #1343326
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic raar
Moet wel snel gegaan zijn met de ontbinding van de huurovereenkomst van de loods.
Zoveel auto's in stalling maar de locatie om de auto's te kunnen bekijken is nog onbekend.
Een witte 740 bieden vanaf 1250 en ook via Mp te koop voor 2100.
Bieden vanaf....? Dat snap ik.
Wekt de indruk van een veiling, maar dat is het beslist niet.
Zoveel auto's in stalling maar de locatie om de auto's te kunnen bekijken is nog onbekend.
Een witte 740 bieden vanaf 1250 en ook via Mp te koop voor 2100.
Bieden vanaf....? Dat snap ik.
Wekt de indruk van een veiling, maar dat is het beslist niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2012 12:37 #1343346
door V700 register
Iemand herkende van 1 van de foto's waar het was (bekend wandelgebied tgv opengestelde landgoederen) en dat ging als een lopend vuurtje over internet, terwijl we in 1998 nog geen social media hadden. Honderden telefoontjes, twee mislukte pogingen en 1 geslaagde poging tot inbraak. Ze zijn daar met een "hagelnieuwe" Renault Dauphine met racemotor en 10 kilometer op de teller vertrokken terwijl het alarm in de auto aan het loeien was.
De opzet snap ik wel. Mocht er onverhoopt te weinig aanmeldingen of informatieverzoeken zijn, kan je de datum alsnog verplaatsen.
Toch maar even in de gaten houden:-)
Beantwoord door V700 register in topic Denk 't niet...
Een vriend van ons bezit nog zo'n 40 oldtimers. Omdat een stuk van hun landgoed verkaveld werd om de onkosten te spreiden (lees: meer inkomsten te genereren) heeft ie dat ook zo gedaan. Er moesten toen zo'n 18 oldtimers met startwaarden van boven de 20.000 GULDEN geveild/per opbod/verkocht worden omdat 1 van zijn loodsen op zo'n verkaveling stond. Ze hadden bijna allemaal taxatierapporten van meer dan het dubbele aan waarde.maar de locatie om de auto's te kunnen bekijken is nog onbekend.
Iemand herkende van 1 van de foto's waar het was (bekend wandelgebied tgv opengestelde landgoederen) en dat ging als een lopend vuurtje over internet, terwijl we in 1998 nog geen social media hadden. Honderden telefoontjes, twee mislukte pogingen en 1 geslaagde poging tot inbraak. Ze zijn daar met een "hagelnieuwe" Renault Dauphine met racemotor en 10 kilometer op de teller vertrokken terwijl het alarm in de auto aan het loeien was.
De opzet snap ik wel. Mocht er onverhoopt te weinig aanmeldingen of informatieverzoeken zijn, kan je de datum alsnog verplaatsen.
Toch maar even in de gaten houden:-)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-01-2012 19:19 #1343519
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weg?
De door u opgegeven advertentie bestaat niet meer!
RobK
RobK
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 21:16 #1343791
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 21:46 #1343793
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En nu?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-01-2012 22:54 #1343800
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic da`s lekker...!
Moderators: Jerry Stam