Zeeeer bijzonder!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2012 14:09 #1343022 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jij wel
ik geloof je, maar jij bent wel betrouwbaar, denk ik.
Alleen het feit dat jij er nog nooit mee te maken hebt wil niet zeggen dat het niet bestaat.
Ik heb het ook al eerder gezien dit soort praktijken.
Het gaat er om dat zij een "shipping agent" leveren.  en de Paypal betaling nep blijkt te zijn .
<a href=" marktplaats.custhelp.com/cgi-bin/marktpl..._li=&p_topview=1 "> marktplaats.custhelp.com
<a href=" scam.com/showthread.php?t=118871 "> scam.com/showthread.php?t=118871

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2012 12:08 #1343092 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic toch niks mis mee, moet je
toch niks mis mee, moet je mobiel nr er niet bij vermelden denk ik dan.

Bel ze op blocket.se ook altijd op en praat dan Engels. Ze staan me altijd netjes te woord. Daar zijn ze tenminste niet meteen achterdochtig als iemand een sms/belletje pleegt. Ookal komt t uit t buitenland. Wat me ook altijd opvalt is dat NLers 2e handjes in Zweden voor noppes willen, maar als ze die gaan doorverkopen ze er de hoofdprijs voor willen. Ja onvriendelijk. Doe mij maar die Zweden maar, leuke mensen om mee te handelen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2012 19:46 #1343261 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Anderen ook..
Niet alleen ik....

Het gaat er om dat zij een "shipping agent" leveren.  en de Paypal betaling nep blijkt te zijn .

In het smsje van de topicstarter is geen sprake van shipping agents en evenals in de mitsubisi-link ook nog geen sprake van een nep paypal betaling.
Als ik een auto uit de VS laat komen gebruik ik ook een shipping agent. Deze bedrijven leveren gewoon alle papieren en  service die nodig is om de auto verscheept te krijgen. Je kunt ze zelfs inschakelen om foto's te laten maken, een onafhankelijk expertiserapport te regelen etc. Voor dat geld kan ik niet heen en weer gaan.
Dat je de auto zonder deugdelijk bewijs meegeeft, is altijd een kwestie van niet je gezonde verstand gebruiken.
Ook het storneren van de paypalrekening is zo'n verhaal. Dat lukt je niet bij de ECHTE Paypal. Zullen we voor de grap een testje doen? Met alle bijbehorende documentatie, email, kopieafschriften ed? En die dan hier in een topic publiceren?
Ik maak een MP advertentie aan. Dan verkoop ik jou een zakje met zelfgemaakte chocolaatjes die je voor een euro van mij koopt en via Paypal betaalt. Nadat ik een bevestiging via Paypal heb gekregen verstuur ik de merchandise en storneer jij die euro. Als jouw rekening nog niet gecontroleerd is, krijg ik van Paypal een waarschuwing. Ik reageer naar de koper (jij in dit geval) met een verzoek je rekening te laten controleren of een andere rekening of creditcard te kiezen. In dat geval doe jij een verzoek naar Paypal en deze stort een bedrag van een dollar op jouw rekening en/of laat dat bedrag van je rekening schrijven. Na de bevestiging van Paypal dat het om een gecontroleerde rekening gaat, stuur ik de goederen op.
Als ik bij Paypal aangeef dat ik de betaling niet heb ontvangen krijg ik netjes een antwoord terug met jouw betalingsgegevens op mijn Paypalrekening en wat ik moet doen om dat geld op mijn gekoppelde rekening over te laten schrijven. Want daar zit nu net de clou. Waarom zou je het versturen als het niet op je rekening staat? En voor de duidelijkheid, in de link die je me geeft van marktplaats staat niet iets waarmee je aantoont dat het niet klopt wat ik zeg.
Lukt het jou om die euro teruggestort te krijgen, heb je voor nop lekkere chocolaatjes, lukt het niet kunnen we in het vervolg naar dit topic verwijzen als het weer eens over dit onderwerp gaat.
Nogmaals, natuurlijk ontken ik niet dat er gefraudeerd wordt. Maar alle oorspronkelijke verhalen op dit forum over MP oplichters voldoen op de een of andere manier niet aan de link waar jij naar verwijst. Volg je deze tips op, dan kun je er achter komen dat iemand al eerder op MP heeft gefraudeerd (bijv) en dat iemand zonder verstand van zaken een auto koopt (of een kat in de zak)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2012 21:39 #1343279 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel

Boy Bakhuys schreef : Ook het storneren van de paypalrekening is zo'n verhaal. Dat lukt je niet bij de ECHTE Paypal. Zullen we voor de grap een testje doen? Met alle bijbehorende documentatie, email, kopieafschriften ed? En die dan hier in een topic publiceren?

Dat lukt wel. Ik heb het een keer per ongeluk gedaan, het storneren dus. Ik had én de platen die ik gekocht had op m'n mat liggen, en ik had m'n geld nog. Ik heb 't geld daarna nog een keer per Paypal over moeten schrijven. Uit eigen initiatief uiteraard.

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
08-01-2012 22:34 #1343293 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Dat was vroegah Michael, dat
Dat was vroegah Michael, dat lukt nu niet meer

Met vriendelijke groet, Ziko

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2012 22:57 #1343301 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2011
't Was in 2011. of er sinds die tijd iets veranderd is, weet ik niet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-01-2012 12:48 #1343348 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alleen als ?
Alleen als de verkoper de spullen verstuurd voordat hij een betalingsbevestiging heeft en anders kost het me toch nog chocola:-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2012 14:11 #1348903 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook zelfde mailtjes
Zoon zijn 940 1992 LPG G3 op speurders gezet .
En krijg dus om de haverklap een zelfde soort mailtje als Gerben had ontvangen. en ook alleen engelse mailtje 's.
Niet op reageren , anders  auto weg en eurootjes weg .

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2012 18:15 #1348932 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic papa er toch bij?
He Fred je ben er toch zelf bij? Ik ga er niet vanuit dat die Rotterdammers zich zo maar laten flessen door een paar engelsen toch?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2012 18:19 #1348933 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zelf verkopen
Ha die Ries .
Volvo wordt alleen verkocht als ik er zelf bij ben .
De engelse mails gewoon verwijderen .
Anders neem ik zijn 940 Sedan  wel over , is met lpg G3 , dus iets goedkoper tanken .

Moderators: Jerry Stam