Mijn 745 (foto's)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 00:49 #1344466 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1
Ik heb maar 1 kleine plaat. Nu bijna drie jaar denk ik? GAIK is een afkorting die staat voor Gecontroleerde Afgifte en Inname van Kentekenplaten. Dus de gele, normaal formaat of vierkant, met zwarte rand, landcode, hapjes uit bepaalde letters en, jawel, en code.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 10:59 #1344504 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uitsparing...
Willem: Dank voor je p.b. :-) Maar wat ik niet helemaal uit je verhaal kan opmaken is of je het nu al dan niet gaat proberen toch aan de plaat te komen. Beetje gekke regels naar mij bescheiden mening dat de plaat perse 15 millimeter diep in de uitsparing moet liggen om in aanmerking te komen. Maar dat kan jij natuurlijk ook niet helpen. :-)
Michael: Zit there op your plaat not een smal deuk above de seven?(Je kan het hebben zoals je het wilt hoor... ;-)  )

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 11:04 #1344506 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Yup... dat krijg je hè, met een stadsauto. De enige schades die ik zelf aan mn auto heb toegebracht zijn een kras op de achterbumper omdat ik een wasmachine uit mn handen liet krijgen, en nog een kras op de achterbumper omdat ik langs een testkast in een werkplaats reed, die net buiten m'n spiegel viel. Alle andere schades heb ik te danken aan stadsgenoten. Niets aan te doen, had ik maar in 'n dorpje moeten gaan wonen.

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
18-01-2012 13:01 #1344522 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic usa

willemvAnbenthem schreef : Inderdaad is zo'n USA wel heel speciaal. Maar ik zie er de waarde niet zo van in. Gelukkig verschillen smaken.
Ik zag dat ZIKO op zijn 765 ook NL-platen heeft gemonteerd met de originele EU lampen. En dat was toch ook een USA uitvoering?
Inderdaad past die vierkante plaat precies binnen de emboss (kende dat woord niet).
Als ik zo op de foto kijk zit de plaat iets teveel naar links geloof ik.
Ik ga bij het RDW eens navraag doen. Maar zou dat eigenlijk wel mooi zijn, omdat die dan veel te klein is voor de emboss?
Hopelijk kom ik ooit nog eens op een treffen. Dan kunnen we de boel eens goed inspecteren...

Die van ons is origineel geleverd met Europees front en bumper. De rest is echter wel in USA uitvoering... Rara...

Met vriendelijke groet, Ziko

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 13:11 #1344523 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pers
Pre-productie pers auto?

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
18-01-2012 13:15 #1344524 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Ja, zeer waarschijnlijk.
Ja, zeer waarschijnlijk.

Met vriendelijke groet, Ziko

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2012 22:02 #1344600 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die regel snap ik eigenljik
Willem: Dank voor je p.b. :-) Maar wat ik niet helemaal uit je verhaal kan opmaken is of je het nu al dan niet gaat proberen toch aan de plaat te komen. Beetje gekke regels naar mij bescheiden mening dat de plaat perse 15 millimeter diep in de uitsparing moet liggen om in aanmerking te komen. Maar dat kan jij natuurlijk ook niet helpen. :-) Michael: Zit there op your plaat not een smal deuk above de seven?(Je kan het hebben zoals je het wilt hoor... ;-)  ) Groeten!, Niels

Die regel snap ik eigenljik wel. want als het inderdaad 15 mm of meer diep is past een grote plaat er niet met fatsoen mooi overheen.
Ik wil het wel proberen, maar wilde eerst jullie reacties afwachten. Vandaar. Wellicht dat ik eerst nog eens bel met de lokale RDW, voordat ik onnodig kosten ga maken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-01-2012 16:59 #1346147 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic USA platen kan niet, aldus RDW
Ik heb de technische helpdesk van RDW aan de lijn gehad met de terugbelservice. Het is alleen relevant als de kentekenplaat achter niet past. En dat is bij een 745 niet het geval. Als ie voor niet past - zoals bij mij wel het geval is - dan heb je gewoon pech en moet je de kentekenplaat maar links, rechts of onder de bumper bevestigen. Kortom Amerikaanse platen is geen mogelijkheid! Zo is nu eenmaal de regel!

Moderators: Jerry Stam