Mijn 745 (foto's)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael: Zit there op your plaat not een smal deuk above de seven?(Je kan het hebben zoals je het wilt hoor...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Die van ons is origineel geleverd met Europees front en bumper. De rest is echter wel in USA uitvoering... Rara...willemvAnbenthem schreef : Inderdaad is zo'n USA wel heel speciaal. Maar ik zie er de waarde niet zo van in. Gelukkig verschillen smaken.
Ik zag dat ZIKO op zijn 765 ook NL-platen heeft gemonteerd met de originele EU lampen. En dat was toch ook een USA uitvoering?
Inderdaad past die vierkante plaat precies binnen de emboss (kende dat woord niet).
Als ik zo op de foto kijk zit de plaat iets teveel naar links geloof ik.
Ik ga bij het RDW eens navraag doen. Maar zou dat eigenlijk wel mooi zijn, omdat die dan veel te klein is voor de emboss?
Hopelijk kom ik ooit nog eens op een treffen. Dan kunnen we de boel eens goed inspecteren...
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die regel snap ik eigenljik wel. want als het inderdaad 15 mm of meer diep is past een grote plaat er niet met fatsoen mooi overheen.
Ik wil het wel proberen, maar wilde eerst jullie reacties afwachten. Vandaar. Wellicht dat ik eerst nog eens bel met de lokale RDW, voordat ik onnodig kosten ga maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-