Even voorstellen
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2011 11:51 #1340236
door Jeffrey van Loo
Beantwoord door Jeffrey van Loo in topic Bijzonder
Wel bijzonder dat de auto zoveel verschilt van de Europese modellen. Zal wel te maken hebben met de verwachtingen die de Amerikaanse consument van een auto had.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2011 19:27 #1340271
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad een 960
Allereerst is er met het kenteken niks mis, wil alleen niet teveel informatie het internet opslingeren. Kenteken dateert overigens van 1997, toen hij door de vorige eigenaar werd geimporteerd.
Het klopt inderdaad dat het een 960 uitvoering is maar met een 4 cilinder turbomotor van 2,3 liter. Het rode blok is de B230FT. Zal morgen even een foto maken van het blok mits het droog blijft. Of er een multilink achteras op zit weet ik zo snel niet, maar de achteras en ophanging wordt een project in 2012 vanwege roestvorming.
Bij het vervangen van een lampje van de automaatbak, vond ik laatst een aantal Amerikaanse muntjes en een gulden. Ik heb ook nog ergens papieren van een garage in Illnois die de auto geleverd heeft.
Grt Mark.
Het klopt inderdaad dat het een 960 uitvoering is maar met een 4 cilinder turbomotor van 2,3 liter. Het rode blok is de B230FT. Zal morgen even een foto maken van het blok mits het droog blijft. Of er een multilink achteras op zit weet ik zo snel niet, maar de achteras en ophanging wordt een project in 2012 vanwege roestvorming.
Bij het vervangen van een lampje van de automaatbak, vond ik laatst een aantal Amerikaanse muntjes en een gulden. Ik heb ook nog ergens papieren van een garage in Illnois die de auto geleverd heeft.
Grt Mark.
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2011 23:49 #1340289
door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic multi-link achteras type 1
Hier zit een Multi-link type 1 achteras onder, de zelfde als de 760 (type 2) met schroef veren.
Groeten Henk
Groeten Henk
Moderators: Jerry Stam