Android, app, MS-office

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2011 13:10 #1336994 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dwarsligger!

Boy Bakhuys schreef : Die twee programma'tjes hebben mijn leven met dwarsliggende systeemkeuzes als Apple, Symbian en Palm een stuk aangenamer gemaakt.

macBook
E90, N900
Palm alleen nog in een glas; de laatste heb ik al een jaar of 7 geleden weggegeven; we bouwden er systemen op ;0
Maar  nu wil ik een overmaatse smartphone. 7" past in mijn binnenzak.
Kreeg zojuist van de helpdesk te lezen dat er voor de xirion die ik heb geen skype en geen facebook beschikbaar is.
Einde oefening dus :(
JohnPeter (JP) Elverding -lid 700 -Blauwe Geweldenaar 945 aut. Bj 95 lpt aut, lpg, polar861.000 en zomaar een nieuwe APK!.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-11-2011 23:36 #1337051 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dan toch maar?
gaan zoeken naar een 400- appeltje?? Ik heb er even 1tje te leen gehad, maar het zijn wel snoepjes hoor! En tegenwoordig kun je er ook al office bestanden op draaien.
Alhoewel een fervente Imac en MBPro gebruiker plus nog een paar Ubuntu laptopjes vind ik de prijs ook niet leuk. Maar als Apple de draad oppikt en alle gadgets die Steve Jobs schijnbaar nog in zijn kladboekje heeft geplakt (zou ik ook beweren in hun plaats) uit gaan voeren dan zijn die van nu al heel snel 200-
Heb nu al een paar keer een auto met zo'n tablet op het daschboard zien rijden...wat nou? Veerjes aan de spiegel meneer?
Maar wie wil er dan nog naar buiten kijken?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam