Een Volvo laat indruk achter!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2011 19:38 #1089872
door V700 register
Een Volvo laat indruk achter! is gemaakt door V700 register
Allen,
Ik werk nu een volle week bij mijn nieuwe werkgever nadat ik een jaar werkeloos thuis heb gezeten. Voorheen werkte ik voor Vodafone in Maastricht, 15 jaar lang maar de afdeling werd "bedankt". Thans werk ik bij Ericsson in Stein, vlakbij Geleen (LB). Een 6 jaar geleden zijn een paar honderd mensen van Vodafone ge-outsourced naar Ericsson om een deel van de werkzaamheden over te nemen.
In deze week heb ik al tientallen(!) oud "ex-collega's" ontmoet bij Ericsson en ze vroegen op gegeven moment allemaal zonder uitzondering of ik nog de Volvo's had... Nou ja?... Dat heeft een indruk achter gelaten, kennelijk een bijzondere auto kun je concluderen.
Groeten,
Robert
Ik werk nu een volle week bij mijn nieuwe werkgever nadat ik een jaar werkeloos thuis heb gezeten. Voorheen werkte ik voor Vodafone in Maastricht, 15 jaar lang maar de afdeling werd "bedankt". Thans werk ik bij Ericsson in Stein, vlakbij Geleen (LB). Een 6 jaar geleden zijn een paar honderd mensen van Vodafone ge-outsourced naar Ericsson om een deel van de werkzaamheden over te nemen.
In deze week heb ik al tientallen(!) oud "ex-collega's" ontmoet bij Ericsson en ze vroegen op gegeven moment allemaal zonder uitzondering of ik nog de Volvo's had... Nou ja?... Dat heeft een indruk achter gelaten, kennelijk een bijzondere auto kun je concluderen.
Groeten,
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2011 19:48 #1336259
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En?
Los van wat men zich afvroeg, heb je het er tot nu toe naar je zin?
Mooi man, dat je weer aan het werk bent.
Mooi man, dat je weer aan het werk bent.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2011 19:55 #1336260
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Merk het ook
Hallo Robert
Goed dat je weer een baan hebt en leuk dat je je oud-collega's weer ziet.
Maareh, volgens mij ligt die interesse in de Volvo vooral in de manier waarover "wij, Volvo 7/90(0) rijders" over onze auto's praten. Doen we schijnbaar iets vaker dan "zij die geen Volvo 7/90(0) rijden".
groetjes
Mathy
Goed dat je weer een baan hebt en leuk dat je je oud-collega's weer ziet.
Maareh, volgens mij ligt die interesse in de Volvo vooral in de manier waarover "wij, Volvo 7/90(0) rijders" over onze auto's praten. Doen we schijnbaar iets vaker dan "zij die geen Volvo 7/90(0) rijden".
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2011 19:58 #1336261
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja!
Ja, ik heb het enorm naar mijn zin. Erg leuk werk!!! Afgelopen week ging ik elke keer met plezier en zin naar mijn werk.
En, het kan misschien ook aan de persoon, mijzelf, gelegen hebben. Zou kunnen.
Groeten,
Robert
En, het kan misschien ook aan de persoon, mijzelf, gelegen hebben. Zou kunnen.
Groeten,
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2011 20:20 #1336266
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Hai Robert,
Heb destijds het verhaal gelezen, was een nare situatie. Enige troost was dat je niet de enige was. Dus nogmaals van harte gefeliciteerd met je baan.
Groet,
Marcel
Heb destijds het verhaal gelezen, was een nare situatie. Enige troost was dat je niet de enige was. Dus nogmaals van harte gefeliciteerd met je baan.
Groet,
Marcel
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2011 09:29 #1336350
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Indruk
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
09-11-2011 15:42 #1336380
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Dat was een Renault trekker
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2011 21:53 #1336429
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad,
Inderdaad, dat is een Renault trekker. Ik was destijds opzoek naar een Volvo BM, maar is niet gelukt (in de buurt dan...). Misschien komt er nog eens een Volvo BM.
En ja, ben zelfs eens een keer met de ploeg en trekker naar het werk gereden en die nam bijna drie parkeerplaatsen in beslag. Maar is niet erg, er was plaats genoeg..
Cheers,
Robert
PS: vandaag werd ik aangesproken door een collega (een Engelsman die een 940 Estate heeft die hij wil verkopen. Wel RHD... Ik zag hem al een paar dagen staan, maar hij staat daar al meer dan een half jaar vertelde hij. Ik zal morgens eens kijken, hij staat op de parkeerplaats op het werk. Zal wat foto's nemen?
Robert
En ja, ben zelfs eens een keer met de ploeg en trekker naar het werk gereden en die nam bijna drie parkeerplaatsen in beslag. Maar is niet erg, er was plaats genoeg..
Cheers,
Robert
PS: vandaag werd ik aangesproken door een collega (een Engelsman die een 940 Estate heeft die hij wil verkopen. Wel RHD... Ik zag hem al een paar dagen staan, maar hij staat daar al meer dan een half jaar vertelde hij. Ik zal morgens eens kijken, hij staat op de parkeerplaats op het werk. Zal wat foto's nemen?
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2011 21:54 #1336430
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gefeliciteerd!
Hoeveel Volvo's kennen ze daar van je?
Fijn dat je weer aan het werk bent!
Fijn dat je weer aan het werk bent!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2011 22:01 #1336431
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sommige weten
Sommige weten dat ik er een aantal heb, de meeste vroegen ook of ik de Volvo cabrio nog had.. Natuurlijk!! (dat is een 760 cabrio).
Opmerkelijk, daar ik zelden over auto's praat op het werk, want het gaat meestal om "gewone" auto's en dan hou ik mijn mond maar beter.
Heel leuke mensen, heb het erg naar mijn zin!!
Robert
Opmerkelijk, daar ik zelden over auto's praat op het werk, want het gaat meestal om "gewone" auto's en dan hou ik mijn mond maar beter.
Heel leuke mensen, heb het erg naar mijn zin!!
Robert
Moderators: Jerry Stam