Eindelijk....rijles vanaf 16,5 jaar is er officieel !!
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Is het in dat geval niet ook zo, dat ze dan vergeten dat ze op dat moment niet verzekerd zijn?johnvang schreef : Ik heb het vermoede dat de begeleider wel af en toe vergeten zal worden.
groetjes
Mathy
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Succes Bjorn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik moet er eigenlijk niet aan denken dat die op 16,5 jarige puberleeftijd in een auto hadden mogen rijden, daar waren ze echt niet aan toe. Ik vind de regeling daarom ook een beetje dubbel, ik zie wel voordelen maar de ene 16,5 jarige is de andere niet.
Overigens, mijn Volvo krijgt mijn dochter meestal NIET mee. Ik baal er telkens van dat ik dan 's morgens in een auto kom waar weer een leeg flesje op de grond ligt en andere zooi. Zolang ze dat niet onder de knie hebben pakken ze de zakJapanner van mijn vrouw maar. Da's toch een puinbak van binnen, tja die meiden hebben het niet van een vreemde
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn zusje krijgt de 850, die ik nu tijdelijk rijd. Kan slechter met 18 toch? Voor de prijs van 350 euro hoef je een 850 met nieuwe radio en goede banden in elk geval niet te laten staan voor je zusje / dochter. En voor de sound ook nietjohn b schreef : laat ze dan het liefst als beginnend bestuurder in een echte Volvo rondrijden, mocht het misgaan, er zijn er nog genoeg te bemachtigen, Volvo's dan, en bij zusjes, dochters of zonen wordt dat een stuk ingewikkelder. En gelijk geboren een dilemma, immers mede-(zwakkere) weggebruikers komen ook graag weer veilig thuis.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In Frankrijk moet er een A op, die heb ik nog, magneetstickert......