Remslangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
heheh ik heb die stalen remleidingen zelfs een keer op m'n racer gehad. Ik merkte eigenlijk geen verschil. Toen ik een keer het wiel 'verloor' compleet met wielnaaf en remklauw en dus ook een nieuwe remleiding mocht monteren heb ik alles weer door standaard spul vervangen.André Swart schreef : Geen extreme kosten, en vooral de stalen leidingen geven veel betere reactie: rempedaal aanraken is gewoon meteen remblokken naar schijven of trommel. Bij de andere leidingen kun je nog eens een paar centimeter duwen, maar dit geeft gewoon letterlijk een goed gevoel. En dat zit niet tussen mijn oren (Jan
)!
Als je in de buurt bent: remmen is kopen! Naar het aloude 'zien is kopen'; kom proberen en voel of het bevalt!
Groeten,
Was wel een tegenvaller dat de ophanging niet vast bleef zitten met die stalen leiding, toch niet zo sterk als in de F1
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maf dat het bij jou vrijwel geen "Oh, moet ik weer hebben!"-gevoel gaf. Ik heb het idee het bij al mijn andere (ene) auto gelijk erop te zetten zodra er onderhoud in die richting spreekt.
Maar het wiel blijft er dus niet aan hangen? Jammer...
Groet!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Niemand? De 27ste wordt de rechter remklauw vervangen en de auto APK gekeurd, dus het zou erg handig zijn als ik dan de slangen in huis heb.Mathy schreef : RVS koppelingen: Hebben die nog meer voordelen dan "roest niet"? Of nadelen?
En wat moet ik me onder "clear" en "zonder hoes" voorstellen?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hé Mathy,Mathy schreef : RVS koppelingen: Hebben die nog meer voordelen dan "roest niet"? Of nadelen?
En wat moet ik me onder "clear" en "zonder hoes" voorstellen?
Wat betreft RVS: geen idee, kan ik je helaas niet aan helpen.Die 'clear' en 'zonder hoes' is (neem ik aan) wat er om de stalen leiding heen zit: standaard gewoon doorzichtig (clear) plastic, zonder hoes is dan rechtstreeks stalen mantel zonder hoes. Of dus een kleurtje.
Wat betreft metalen weet ik dat er combinaties zijn die elkaar niet verdragen, als in snel corroderen, maar daar weet ik dus niet het fijne van.
Succes met bestellen!Groeten,
Dré