Winterstalling - Pekelbak
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zeg niet dat alle mensen met een stalling zo zijn, maar er zijn er een heleboel die het puur voor het geld doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tip Zoek eens naar een garage box bij je in de buurt, hier in de polder kun je al een garage box huren voor nog geen 60 euro in de maand, het is wel zo dat de bakstenen er maar net in passen,
Of je word mn buurman <a href=" www.sinkebv.nl/woningaanbod/koop/Emmeloord/1117-espelerlaan-32 ">---Huisje---.
Tom.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Wellicht is het een optie om even bij mij naar een eventuele pekelbak voor jou te komen kijken. Dit is een blauwe estate automaat, oude neus. Kleur midden blauw. Samen gekocht met een medelid. Rijdend opgehaald, A.P.K. tot half november, effe goed mee gereden toen we hem ophaalden. Tot 140 km/uur. Uiteraard geen baksteen om op de v.k.b. ten toon te stellen. Hij is voor ons bedoeld om te gaan demonteren, je kent dat wel, onderdeeltjes op de schap en zo. Ik zal even overleggen met m'n maat, maar wat mij betreft mag jij hem wel in deze komende winter gratis gaan gebruiken. Je moet hem wel eerst zien en dan even goed nadenken (r.a. deur heeft schade en kan niet open.) Indien je hem "toonbaar" wil maken, dan mag dat uiteraard bij mij. (kan kleine Paul je helpen)
(overigens is dit geen verkoop advertentie, indien Jerry geen interesse heeft, dan blijft ie staan tot het voorjaar om dan alsnog gedemonteerd te gaan worden)
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Om even te reageren op dit bericht, mochten er meer mensen zijn die geinteresseerd zijn in het delen van een stalling, ik zou daar graag aan mee willen deelnemen!sdijkstra schreef : Mijn stalling komt in februari beschikbaar. Dit betreft 130 m2 in de regio Putten (Veluwe), dus redelijk in de buurt van Utrecht. Er passen ongeveer 12 auto's in. Er mag gesleuteld worden en is inclusief electriciteit en water. Als je nog een aantal gelijkgestemden kunt vinden, is het maandbedrag (250 euro) goed te doen..
Contactgegevens zijn in m'n profiel te vinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
___________________________ZwerverRoodbaard schreef :
Om even te reageren op dit bericht, mochten er meer mensen zijn die geinteresseerd zijn in het delen van een stalling, ik zou daar graag aan mee willen deelnemen!sdijkstra schreef : Mijn stalling komt in februari beschikbaar. Dit betreft 130 m2 in de regio Putten (Veluwe), dus redelijk in de buurt van Utrecht. Er passen ongeveer 12 auto's in. Er mag gesleuteld worden en is inclusief electriciteit en water. Als je nog een aantal gelijkgestemden kunt vinden, is het maandbedrag (250 euro) goed te doen..
Contactgegevens zijn in m'n profiel te vinden.
Turbo 16V
Delen is een goed idee. Ik had de stalling samen met mijn broer, maar die is naar Duitsland verhuisd. Wij betaalden altijd 315 euro per maand. De verhuurder wil mij graag houden, maar vanwege mijn verhuizing is de loods voor mij niet meer interessant. Ondanks de lage prijs. Aangezien hij graag fatsoenlijke huurders heeft, wil hij de huur verlagen naar 250 euro per maand. Is echt een toplocatie achter op het erf van een boer en in het bos, inclusief toezicht van de boer. Alle ruimte in en om de loods. En 24 uur per dag te gebruiken..
Ik zou het leuk vinden als de loods binnen de club blijft.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
@ asatter: Moeten we ook maar eens praten over jouw extra 945
@ sdijkstra: Ik woon helaas tever van die loods om goed op op die andere 10 auto´s te kunnen letten, maar als ik in de buurt zou wonen, had je nu een pb.
Voor alle anderen: Ik ben goed aan het kijken naar een garage / parkeerplek voor de blauwe 945 uit mijn signature. Wellicht dat die in de garage van mijn ouders kan staan of bij wat andere auto´s van een ander forumlid.
- V700 register
- Nieuw lid
-