Winterstalling - Pekelbak

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-10-2011 21:44 #1333830 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Uit ervaring weet ik dat je
Uit ervaring weet ik dat je met stalling altijd goed moet rondkijken, er zit veel verschil in prijs. Maar wat belangrijker is: Hoe komt je wagen te staan. Ik ken ook een verhaal van een klant die zijn auto ter stalling aanbood bij een boer die ook caravans stalde. De caravans stonden netjes in een hal en werden nooit verplaatst. Zag er prima uit. Maar toen die man eens onverwacht kwam kijken stond zijn saab cabrio tussen de trekkers onder een afdak met een ploeg voor de bumper neergezet.
Ik zeg niet dat alle mensen met een stalling zo zijn, maar er zijn er een heleboel die het puur voor het geld doen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 16:29 #1333915 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gebeurt
Heel veel Tinus, het beste is om hem te stallen op een plek waar je dagelijks langs komt zonder om te rijden, ik ken een situatie van een collega zijn auto die ik tegen kwam, alleen zonder de collega maar wel met de stallings verhuurder, en als die kerel dan netjes in pak liep had je nog kunnen vergeven, maar niet met een aanhanger er achter en geladen met een berg zand!?!?!.
Tip Zoek eens naar een garage box bij je in de buurt, hier in de polder kun je al een garage box huren voor nog geen 60 euro in de maand, het is wel zo dat de bakstenen er maar net in passen,

Of je word mn buurman <a href=" www.sinkebv.nl/woningaanbod/koop/Emmeloord/1117-espelerlaan-32 ">---Huisje---.

Tom.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 16:47 #1333921 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Dank!
Tom, als ik naast je kom wonen heb ik zeker genoeg geld voor nog een extra Volvo. Probleem is alleen als je eenmaal vanuit de Randstad naar daarbuiten verhuist, wordt het prijstechnisch vrijwel onmogelijk om weer terug te gaan (met dezelfde m2) . Dus dat wordt m voorlopig niet. Al blijft iets noordelijker (Friesland) nog altijd wel een optie voor later.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 18:11 #1333929 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic als
je eenmaal buiten de randstad woont wil je niet meer terug de randstad in, gezien de rust en de ruimte en de frisse lucht, in iedergeval een heel stuk minder uitlaat gassen, Maar verder naar het noorden (Friesland is altijd goed he, zeg ik als Fries).

Tom.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 23:22 #1333968 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic pekel bak
Hey Jerry,
Wellicht is het een optie om even bij mij naar een eventuele pekelbak voor jou te komen kijken. Dit is een blauwe estate automaat, oude neus. Kleur midden blauw. Samen gekocht met een medelid. Rijdend opgehaald, A.P.K. tot half november, effe goed mee gereden toen we hem ophaalden. Tot 140 km/uur. Uiteraard geen baksteen om op de v.k.b. ten toon te stellen. Hij is voor ons bedoeld om te gaan demonteren, je kent dat wel, onderdeeltjes op de schap en zo. Ik zal even overleggen met m'n maat, maar wat mij betreft mag jij hem wel in deze komende winter gratis gaan gebruiken. Je moet hem wel eerst zien en dan even goed nadenken (r.a. deur heeft schade en kan niet open.) Indien je hem "toonbaar" wil maken, dan mag dat uiteraard bij mij. (kan kleine Paul je helpen)
(overigens is dit geen verkoop advertentie, indien Jerry geen interesse heeft, dan blijft ie staan tot het voorjaar om dan alsnog gedemonteerd te gaan worden) 

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 23:28 #1333971 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Delen van stalling

sdijkstra schreef : Mijn stalling komt in februari beschikbaar. Dit betreft 130 m2 in de regio Putten (Veluwe), dus redelijk in de buurt van Utrecht. Er passen ongeveer 12 auto's in. Er mag gesleuteld worden en is inclusief electriciteit en water. Als je nog een aantal gelijkgestemden kunt vinden, is het maandbedrag (250 euro) goed te doen..

Om even te reageren op dit bericht, mochten er meer mensen zijn die geinteresseerd zijn in het delen van een stalling, ik zou daar graag aan mee willen deelnemen!
Contactgegevens zijn in m'n profiel te vinden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 23:41 #1333972 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Delen

ZwerverRoodbaard schreef :

sdijkstra schreef : Mijn stalling komt in februari beschikbaar. Dit betreft 130 m2 in de regio Putten (Veluwe), dus redelijk in de buurt van Utrecht. Er passen ongeveer 12 auto's in. Er mag gesleuteld worden en is inclusief electriciteit en water. Als je nog een aantal gelijkgestemden kunt vinden, is het maandbedrag (250 euro) goed te doen..

Om even te reageren op dit bericht, mochten er meer mensen zijn die geinteresseerd zijn in het delen van een stalling, ik zou daar graag aan mee willen deelnemen!
Contactgegevens zijn in m'n profiel te vinden.

Delen is een goed idee. Ik had de stalling samen met mijn broer, maar die is naar Duitsland verhuisd. Wij betaalden altijd 315 euro per maand. De verhuurder wil mij graag houden, maar vanwege mijn verhuizing is de loods voor mij niet meer interessant. Ondanks de lage prijs. Aangezien hij graag fatsoenlijke huurders heeft, wil hij de huur verlagen naar 250 euro per maand. Is echt een toplocatie achter op het erf van een boer en in het bos, inclusief toezicht van de boer. Alle ruimte in en om de loods. En 24 uur per dag te gebruiken..

Ik zou het leuk vinden als de loods binnen de club blijft.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-10-2011 23:51 #1333974 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic idee?
Dit is ook de woonplaats van Slurpie. Op zich is het huur bedrag geen geld. Wellicht is Henk D. te porren voor "huismeester"? Indien voldoende deelname..., lijkt mij het niet verkeert.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2011 09:35 #1333995 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Dank!
@ geejee: Prachtig aanbod. Je weet alleen wel hoe de gemeente Utrecht werkt met haar parkeervergunningen. Mijn vrouw zei al dat ik een "pekelbak" uiteindelijk ook wel weer zal pimpen en goed voor zal zorgen ...
@ asatter: Moeten we ook maar eens praten over jouw extra 945
@ sdijkstra: Ik woon helaas tever van die loods om goed op op die andere 10 auto´s te kunnen letten, maar als ik in de buurt zou wonen, had je nu een pb.

Voor alle anderen: Ik ben goed aan het kijken naar een garage / parkeerplek voor de blauwe 945 uit mijn signature. Wellicht dat die in de garage van mijn ouders kan staan of bij wat andere auto´s van een ander forumlid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-10-2011 12:11 #1334015 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Interesse?
Misschien is er nog een plek vrij in de stalling waar mijn CX nu half-gedemonteerd staat te wachten op betere tijden. Is in de Rivierenbuurt in Amsterdam. Is 't wat? Is een oud garagebedrijf (alleen helaas zonder brug).

Moderators: Jerry Stam